Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
6-8 citodon/dygn... Så du kan ju gissa hur still min mage står...
9 paraflex?Oj, det äter jag konstant varje dygn och har snarare bekymmer åt andra hållet. Kan förvisso bero på de nio paraflex jag petar i mig per dygn. Har för mig de kan ge diarré.
Ja? Är min ordinerade dos ska jag väl tillägga.9 paraflex?
Ovanligt hög dos, kollade precis fass o det stämmer ju iofs, själv håller jag mig till max 5.Ja? Är min ordinerade dos ska jag väl tillägga.
Jag skulle precis skriva Kiwifrukt! En Kiwi eller två brukar få fart på den tjurigaste mage. Goda är de, dessutom...! Och nyttiga i största allmänhet.Kiwi och massor av vatten.
Angående smaken...Psylliumfrön som lagts i blöt. Gärna över natten så det bildats riktigt mycket gele runt dem. Inte gott men rätt effektivt.
Oj, visste inte det gav dig så mycket huvudbry . Men så värst ovanligt hög vet jag inte om den är. Känner till fler som har det. Men är i taket för regelbundet intag. Men vissa behandlingar som ges kan man ge sex tabletter på ett bräde.Ovanligt hög dos, kollade precis fass o det stämmer ju iofs, själv håller jag mig till max 5.