Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast å andra sidan
Slumvärd
Jag är inte i nåt större förhandlingsläge då jag inget annat boende kan skaka fram.
Nej absolut inte .Det spelar ingen roll. Du kan gå IN i diskussionen med en annan inställning ändå. Lägg dig inte på förhand
Ättika?Tips på att få bort kattpisslukt?
Oklart var det sitter
Har testat klorin och nu sätt ut ättika.Ättika?
Har testat klorin och nu sätt ut ättika.
Så ska en vän med fungerande luktsinne komma och kolla imorpgm
Helt hopplöstAlltså: steg 1 är att hitta källan och eliminera den, annars är allt annat helt meningslöst.
Dränk platsen i ytdesinfektion (finns på apoteket för ca 40 kr/liter, men man brukar behöva fråga personalen) när du hittat var det kommer ifrån. Upprepa vid behov, så försvinner det sen.Tips på att få bort kattpisslukt?
Oklart var det sitter
Åh bra tipsDränk platsen i ytdesinfektion (finns på apoteket för ca 40 kr/liter, men man brukar behöva fråga personalen) när du hittat var det kommer ifrån. Upprepa vid behov, så försvinner det sen.
Klorin är inte bra om du ska ha din egen katt där sen, eftersom det kan trigga till felkissande. Dessutom är det sämre för miljön.
Nej inte så som det luktade när jag fick nyckelnKändes inte kattpisslukten när du var där och tittade? Eller de hade maskerat den?
Beställ hem mer från t.ex. Apotea sen (har för mig att dom är billigast), ifall det skulle visa sig vara fler platser som behöver saneras efter helgen. Det som inte behövs till kattkiss kan användas till all möjlig annan städningÅh bra tips
Åker in till Linde imorgon och kollar det
Har vardagsrumsbord men där står en tv just nu haha