Jag har "låst". Inga papper.
Ah, var bara en tanke som dök upp. Men då vet jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har "låst". Inga papper.
Fråga 2:
Kanske är som så du "låst" din adress vilket medför att det blivit så att du fått skriva på ett papper med?
Ja såklartKöp om du kan hellre nya lampor. Lika dyrt fixa gammal eller trasig el som en ny lampa.
Häromdagen sålde IKEA ledlampor med skruvsockel för 9 kr styck.Ja såklart
Sen lär det bli en kostnad för ledlampor men det är ju värt det.
Har inte skickat beställningen från Ikea än så kan kolla vad jag behöver där.
JättesnälltHar följt i tystnad och ville bara säga att behöver du hjälp med något så hojta till, bor i kumla straxt utanför örebro. vad saknas till hemmet, kan kolla våra förråd om vi ev har mattor till övers. och vill passa på att tipsa om ge för livet som ligger på typ på aspholmen, billigare än erikshjälpen och har fina bra grejor. hojta gärna till om jag kan bistå med nått. å stort lycka till!
Kan jag absolut kolla på imorgonkan du inte skriva en lista här på allt du behöver och vi som bor nära kanske kan leta i våra gömmor om vi har något som kan avvaras?
Varken bil eller körkort.förstår det! har du bil och kan fara å handla själv eller behöver du få saker hemkörda? även småsaker tänker jag på.
Jättesnälltok, skicka et pm med vart du bor om du vill, så kanske vi kan ordna lite körhjälp:-) jag jobbar väldigt oregelbundet och är ledig ganska mycket :-)