Flyttankar

Fråga 2:
Kanske är som så du "låst" din adress vilket medför att det blivit så att du fått skriva på ett papper med?

Oj, det vet jag faktiskt inte.
Men papperna krävdes innan de bytte.
Jag var arg iom att jag var sjuk och inte orkade ta mig till brevlåda då. Så vi hade samtal om det.
Men papperhelvetena var nödvändiga för mig/min handläggare.

Jag fick också hem papper som skulle skickas in till SKV för att folkbokföringen skulle gå igenom. Men jag kommer inte ihåg om jag skickade in det eller gick in på SKVs hemsida och ändrade.

Min pappa bytte adress på nätet men signerade inte med bank-id och fick papper hem att skriva under.
Jag och min man signerade med bank-id och då fick vi inga papper hem att skriva på.

Har följt i tystnad och ville bara säga att behöver du hjälp med något så hojta till, bor i kumla straxt utanför örebro. vad saknas till hemmet, kan kolla våra förråd om vi ev har mattor till övers. och vill passa på att tipsa om ge för livet som ligger på typ på aspholmen, billigare än erikshjälpen och har fina bra grejor. hojta gärna till om jag kan bistå med nått. å stort lycka till!

Har följt i tystnad och ville bara säga att behöver du hjälp med något så hojta till, bor i kumla straxt utanför örebro. vad saknas till hemmet, kan kolla våra förråd om vi ev har mattor till övers. och vill passa på att tipsa om ge för livet som ligger på typ på aspholmen, billigare än erikshjälpen och har fina bra grejor. hojta gärna till om jag kan bistå med nått. å stort lycka till!
Jättesnällt
Säng är fixad och porslin men jag får försöka komma på mer saker.
Allt går inte att beställa från Ikea heller så kanske får åka in

kan du inte skriva en lista här på allt du behöver och vi som bor nära kanske kan leta i våra gömmor om vi har något som kan avvaras?
Kan jag absolut kolla på imorgon :)
Vore ju toppen.
Stressen över allt börjar kännas så ska bli skönt när jag väl är där och bor där och kan börja få ordning på allt.

förstår det! har du bil och kan fara å handla själv eller behöver du få saker hemkörda? även småsaker tänker jag på.

förstår det! har du bil och kan fara å handla själv eller behöver du få saker hemkörda? även småsaker tänker jag på.
Varken bil eller körkort.
Men buss går bra så länge det inte är för mycket eller för stort haha :)
Annars hade livet varit mycket enklare
Men körkortet ligger minst 5 år framåt

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 128
Senast: lundsbo
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 306
Senast: Snurrfian
·
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 682
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 863
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar