Flyttankar

Sånt jag vet att jag behöver just nu är:
Stekpanna
Typ osthyvlar och stekspade och sånt
Gardinstänger och fästen
Gardiner
Påslakanset
Kuddar
Mattor har jag 2 eller 3 men kan gå åt mer
Lampor av olika slag

Handdukar såklart
Känns som det är nåt jag har glömt.
Måste eg till IKEA för att fixa en del men

Hoppas verkligen inte det kommer papper hem till gamla adressen som ska skrivas under
Iofs vet han var jag ska bo eftersom det är via en av hans jobbkamrater jag har fått lägenheten men han ska inte ha mina papper för det.

Sånt jag vet att jag behöver just nu är:
Stekpanna
Typ osthyvlar och stekspade och sånt
Gardinstänger och fästen
Gardiner
Påslakanset
Kuddar
Mattor har jag 2 eller 3 men kan gå åt mer
Lampor av olika slag

Osthyvel mm kostar typ 10 kr st på IKEA. RUSTA har billiga (och fina) gardiner. Stänger finns jättebilligt på Ikea.

Köpte du inte kastrullsetet?

Vet inte om det gäller än men blir du medlem hos Rusta hade de stekpanna (bra sån) för 49 kr. Ordinarie kostar den 100 kr så inte blodigt ändå.

Osthyvel mm kostar typ 10 kr st på IKEA. RUSTA har billiga (och fina) gardiner. Stänger finns jättebilligt på Ikea.

Köpte du inte kastrullsetet?

Vet inte om det gäller än men blir du medlem hos Rusta hade de stekpanna (bra sån) för 49 kr. Ordinarie kostar den 100 kr så inte blodigt ändå.
Ska försöka åka in och kolla lite
Får en del av kollegor i veckan med.
Är lite otålig nu samtidigt som jag har så svårt att sova på nya ställen så det kan bli spännande
Har jag tur sover jag där från onsdag redan och hinner vänja mig lite innan jag ska jobba igen
Tåget går ju 50 m från sovrummet med så

Kaos i lägenheten
Massor att städa.
Verkar dock som parketten klarar sig hyfsat.
Men måste skura ALLT
Ugnen är möglig och kylskåpet är inte rent.

Fan vilket skit! :down: Synd att det är för långt för att åka över dagen, är både barn och jobbfri dagtid imorgon.
Ja jag hade gärna tagit emot hjälp.
Är ju helt slut och sönderstressad men får försöka få dit mina datorhögtalare som jag köpte billigt och få lite musik och sen handla städprodukter

Kräva att HV betalar en firma att flyttstäda.
Visst kan jag det
Men slumvärd som kommer ta en evighet på sig att svara
Och som inte bryr sig om jag bor där eller ej bara jag betalar hyra.
Enklast är alltså att städa själv mot avdrag om jag ska kunna flytta in i år

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 128
Senast: lundsbo
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 306
Senast: Snurrfian
·
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 682
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 863
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar