Sonic76
Trådstartare
Ja väggarna är målade så man behöver inte oroa sig för fläckar på tapetenMen det kan ju räcka med några snygga sängben så länge ju.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja väggarna är målade så man behöver inte oroa sig för fläckar på tapetenMen det kan ju räcka med några snygga sängben så länge ju.
Ja absolut
Ja jag är grymt dålig på att äta.Vad gäller mat, jag skulle köpa lite halvfabrikat att ha i frysen, samt pasta och sånt. Så det blir enkelt för dig att laga mat. Frysta grönsaker, knäckebröd osv.
Adressändring räcker väl idag att ringa skattemyndigheten och ändra?? Tror inte det kostar något heller.
Adressändring räcker väl idag att ringa skattemyndigheten och ändra?? Tror inte det kostar något heller.
Jag försökte bara ändra på nätet med e-leg. Men man var tvungen att fylla i papper som kom hem också för att få ändringen gjord.
Nä jag behövde inte fylla i papper?
Nä jag behövde inte fylla i papper?
Jag försökte bara ändra på nätet med e-leg. Men man var tvungen att fylla i papper som kom hem också för att få ändringen gjord.
Fråga 2:
Kanske är som så du "låst" din adress vilket medför att det blivit så att du fått skriva på ett papper med?
Måste ha eftersändning med men själva adressen är gratis att ändraAdressändring räcker väl idag att ringa skattemyndigheten och ändra?? Tror inte det kostar något heller.
Det brukar inte bli så bra bild eftersom nätet är digitalt numera. Jag fick byta ut min tjocktv pga dålig bild.Apropå TV, tjockis-TV kan man fortfarande hittat gratis om du vill ha en utan att betala för den, tills du kommit lite mer i ordning.
Eftersom jag ändå inte har en box spelar det ingen rollDet brukar inte bli så bra bild eftersom nätet är digitalt numera. Jag fick byta ut min tjocktv pga dålig bild.