Lista är jättebra när manSka nog skriva en lista på vad jag ska kolla på på Erikshjälpen haha.
Hatar ju att shoppa
1. ska titta på flera olika saker samtidigt
2. behöver hålla budget
3. är virrig i hjärnan redan innan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lista är jättebra när manSka nog skriva en lista på vad jag ska kolla på på Erikshjälpen haha.
Hatar ju att shoppa
Jag har sovit en hel del på luftmadrass i sommar, både en tjockare madrass och en enklare dito. Trots att jag anser mig ha en bra rygg har jag känt av ryggen när jag sovit ofta på sådana madrasser.
Så även om det är enkelt och billigt att få tag i en sådan madrass är jag tveksam till att rekommendera det.
Då är det bättre om du kan få tag i en resårmadrass. Jag har en jag kan låna ut men den är mjuk.
Vänta med TV till black friday, 25 november. Då kan du mest troligt göra fynd.
Åh smartVänta med TV till black friday, 25 november. Då kan du mest troligt göra fynd.
... eller strax efter när alla gör av med sina seminya apparater för de nyare fynden...
Kolla med Erikshjälpen om dom kan köra hem sakerna till dig.Kök:
Mjöl
Mannagryn
Mjölk. Disktrasor
Smör Skurmedel
Ost. Skärbräda
Havregryn. Diskställ
Salt Papper
Socker Ägg
Svartpeppar
Vitpeppar
Bröd
Majs
Kaffe
Badrum
Tvål
Toapapper
Handdukar
Toaborste
Wc rent
Övrigt
Lampor
Glödlampor
Erikshjälpen
Soffa
Tv?
Lampor
Gardinsstångshållare
Vardagsrumsbord
Tv bänk Linda
Krokar hatthylla
Det kan dom. Det kostar 300 har jag för mig.Kolla med Erikshjälpen om dom kan köra hem sakerna till dig.
Jag köpte en soffa för många år sen via röda korset. Betalade 200 kr. Då var det ändå två mil utanför stan. Plus att den skulle en trappa upp. Perfekt!!Det kan dom. Det kostar 300 har jag för mig.
Ja jag har mailat dem då det var stängt när jag kom på det.Det kan dom. Det kostar 300 har jag för mig.
Den skulle ju funka faktiskt så länge.