Flyttankar

Fanns massor med beg tv på tradera men med avhämtning
Suck.
Oddsen för att det är nån här i närheten är små.
Kanske får ta tåget till 08 land
Kan vara värt det för rätt pris

Jag har sovit en hel del på luftmadrass i sommar, både en tjockare madrass och en enklare dito. Trots att jag anser mig ha en bra rygg har jag känt av ryggen när jag sovit ofta på sådana madrasser.

Så även om det är enkelt och billigt att få tag i en sådan madrass är jag tveksam till att rekommendera det.

Då är det bättre om du kan få tag i en resårmadrass. Jag har en jag kan låna ut men den är mjuk.

Jag har sovit en hel del på luftmadrass i sommar, både en tjockare madrass och en enklare dito. Trots att jag anser mig ha en bra rygg har jag känt av ryggen när jag sovit ofta på sådana madrasser.

Så även om det är enkelt och billigt att få tag i en sådan madrass är jag tveksam till att rekommendera det.

Då är det bättre om du kan få tag i en resårmadrass. Jag har en jag kan låna ut men den är mjuk.

Det kan man fixa med masonit eller trasmatta under bäddmadrassen (beroende på hur hård säng man behöver). Det funkar inte i längden men ett tag.

@Sonic76

Svårt att säga inna jag sovit i dem med
Ryggen säger upp sig både med för mjuk och för hård men bättre med mjuk än en hård iaf :)

Kök:
Mjöl
Mannagryn
Mjölk. Disktrasor
Smör Skurmedel
Ost. Skärbräda
Havregryn. Diskställ
Salt Papper
Socker Ägg
Svartpeppar
Vitpeppar
Bröd
Majs
Kaffe

Badrum
Tvål
Toapapper
Handdukar
Toaborste
Wc rent

Övrigt
Lampor
Glödlampor

Erikshjälpen
Soffa
Tv?
Lampor
Gardinsstångshållare
Vardagsrumsbord
Tv bänk Linda
Krokar hatthylla

Kök:
Mjöl
Mannagryn
Mjölk. Disktrasor
Smör Skurmedel
Ost. Skärbräda
Havregryn. Diskställ
Salt Papper
Socker Ägg
Svartpeppar
Vitpeppar
Bröd
Majs
Kaffe

Badrum
Tvål
Toapapper
Handdukar
Toaborste
Wc rent

Övrigt
Lampor
Glödlampor

Erikshjälpen
Soffa
Tv?
Lampor
Gardinsstångshållare
Vardagsrumsbord
Tv bänk Linda
Krokar hatthylla
Kolla med Erikshjälpen om dom kan köra hem sakerna till dig.

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 128
Senast: lundsbo
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 306
Senast: Snurrfian
·
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 682
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 863
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar