Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh vad snällt.Jag har en bäddbar Ektorpsoffa ståendes i Örebro du kan få. Helt okej i skicket.
Ja den står i en lägenhet i Rosta. Min kompis har nyckel till lägenheten. Jag bor inte i Örebro längre men hon hjälper ju dig såklart!
Tycker att man får en bra överblick över basvaror här:Vad behöver man för basvaror i köket?
Ska kolla om det finns strykjärn på Erikshjälpen dåJag har gardiner som du kan få. Kan skicka dem, men du får stryka själv.
RisMin hjärna stänger av bara jag försöker tänka flytt just nu
Men har planer på Erikshjälpen i veckan.
Sen måste jag ev till ikea på lördag
Vad behöver man för basvaror i köket?
Ja det är nog bra att ha en grund när man ska till affärenRis
Pasta
Salt
Peppar
Grillkrydda
Mjöl
Kaffe
Socker
Müsli
Sås på påse
Potatismos
Konserver
Det är väl en bra grund. Sen kommer man ju på mer efterhand.
Ta med inköpslista o gå inte o handla när du är hungrig.Ja det är nog bra att ha en grund när man ska till affären
Så kanske man kommer på mer där.
Haha nej det är alltid dumt.Ta med inköpslista o gå inte o handla när du är hungrig.
Bor i tjotahejti utan körkort så närmaste större ställe är Örebro ca 6 mil bort,@Sonic76
Jag har flyttat ett par gånger och varit rätt pank. Jag har då gjort veckomatlistor och handlat på mig basvaror när det behövs. Jag har annars en förmåga att gå och handla nödvändiga matvaror för femhundra spänn och komma hem utan att ha något att faktiskt äta.. ... och blivit fattig på kuppen.
Förslag att skriva annons på tex facebook; Ska starta upp nytt hushåll, behöver allt med begränsad ekonomi. Folk som flyttar ihop eller ska handla nya grejer vill ibland bara bli av med grejer.
Lycka till!
Men det kan ju räcka med några snygga sängben så länge ju.Bor i tjotahejti utan körkort så närmaste större ställe är Örebro ca 6 mil bort,
Här skänker inte folk saker eller säljer särskilt billigt.
Tyvärr
Men har lyckats få tag i beg sängbottnar så behöver bara nån tjockare madrass till dessa och så småningom en sängram.
Har lagt ut annonser men fått svar på soffor för ca 4500 och då kan jag ju lika gärna köpa en ny.
Sängben och sängkappa - helt okej !Men det kan ju räcka med några snygga sängben så länge ju.