Sonic76
Trådstartare
Krämaren tror jag är ett sånt handelshus i Örebro eller nåt kvarter hahaKrämaren och Marieberg står det. (Jag kan inte Örebro)
Har bara varit på subway, sjukhuset och på djurkliniken så
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Krämaren tror jag är ett sånt handelshus i Örebro eller nåt kvarter hahaKrämaren och Marieberg står det. (Jag kan inte Örebro)
Krämaren tror jag är ett sånt handelshus i Örebro eller nåt kvarter haha
Har bara varit på subway, sjukhuset och på djurkliniken så
Haha just det.
Haha just det.
Vi har ju dem i Linde
Typ så jaJa, och typ ingen annan av de stora kedjorna Fast Mejk var fascinerande, som att Dollar, Jula, Biltema, ÖoB samt Rusta fått ett oheligt love child
Jysk har sina på erbjudande, det var ju smakligt.
https://jysk.se/search?query=Intex&search_category=typed_query&op=Sök#meta={"currentPage":1}
Inte när jag klickar på länken? Knas. Däremot vet jag de var på rea i senaste reklambladet men vet ej tidsaspekten
Inte när jag klickar på länken? Knas. Däremot vet jag de var på rea i senaste reklambladet men vet ej tidsaspekten
Och där bor du? Gå och köp!Haha just det.
Vi har ju dem i Linde
Står kampanj, stora nedsatt till 450 kr och mindre till 379 kr.
Okej kanske syns om man går in på respektive. När jag klickar på länken får jag upp alla intex i en träfflista. Klickade på den vi har men den var ingen rea på. Men kanske var någon ac de tidigare i träfflistan/av annan modell som var på rea men man såg bara om man klickade på de. Nedsatt pris är bra oavsett
De längst ner (två sista) är på erbjudande. Jag utgick från att TS ekonomi inte medger tillfälliga lösningar av dyrare slag.
Nej men det är typ närmaste större håla hahaOch där bor du? Gå och köp!
Lampor är ett måste så det ska jag kolla på ErikshjälpenÄr alldeles för långt bort för att kunna hjälpa med något. Men önskar dig lycka till.
Tror också det lättar när du är på plats i lägenheten. Inte så mycket som du verkligen måste ha första natten. Och sen kan du ta resten i den takt som känns bra.
Elabonnemang (om det inte ingår i hyran) måste du ringa om i förväg så det är igång från start. Hemförsäkring?
Lampa är lätt att förbise men opraktiskt att missa.