Flyttankar

Står kampanj, stora nedsatt till 450 kr och mindre till 379 kr.

Okej kanske syns om man går in på respektive. När jag klickar på länken får jag upp alla intex i en träfflista. Klickade på den vi har men den var ingen rea på. Men kanske var någon ac de tidigare i träfflistan/av annan modell som var på rea men man såg bara om man klickade på de. Nedsatt pris är bra oavsett :)

Okej kanske syns om man går in på respektive. När jag klickar på länken får jag upp alla intex i en träfflista. Klickade på den vi har men den var ingen rea på. Men kanske var någon ac de tidigare i träfflistan/av annan modell som var på rea men man såg bara om man klickade på de. Nedsatt pris är bra oavsett :)

De längst ner (två sista) är på erbjudande. Jag utgick från att TS ekonomi inte medger tillfälliga lösningar av dyrare slag.

De längst ner (två sista) är på erbjudande. Jag utgick från att TS ekonomi inte medger tillfälliga lösningar av dyrare slag.

Det blev lite missförstånd då det kom mitt i diskussionen om de dyrare jyskmodellerna så jag tänkte att men vad bra om de är på rea. Så de kommer ner just till en vänlig budgetklass. Annars ligger de dyrare ju i samma prisklass som IKEA-sängen TS tänkt köpa och det känns ju onödigt.

Men oavsett modell - rea är bra!

Är alldeles för långt bort för att kunna hjälpa med något. Men önskar dig lycka till.
Tror också det lättar när du är på plats i lägenheten. Inte så mycket som du verkligen måste ha första natten. Och sen kan du ta resten i den takt som känns bra.

Elabonnemang (om det inte ingår i hyran) måste du ringa om i förväg så det är igång från start. Hemförsäkring?
Lampa är lätt att förbise men opraktiskt att missa.

Är alldeles för långt bort för att kunna hjälpa med något. Men önskar dig lycka till.
Tror också det lättar när du är på plats i lägenheten. Inte så mycket som du verkligen måste ha första natten. Och sen kan du ta resten i den takt som känns bra.

Elabonnemang (om det inte ingår i hyran) måste du ringa om i förväg så det är igång från start. Hemförsäkring?
Lampa är lätt att förbise men opraktiskt att missa.
Lampor är ett måste så det ska jag kolla på Erikshjälpen
Gardinstångshållare har nog Jysk.
Gardinstänger har jag
Elabonnemang har jag typ ett vilande så det får jag fixa i veckan när jag får de uppgifter jag behöver av hv.

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 128
Senast: lundsbo
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 306
Senast: Snurrfian
·
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 682
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 863
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar