Flyttankar

Fanns massor med beg tv på tradera men med avhämtning
Suck.
Oddsen för att det är nån här i närheten är små.
Kanske får ta tåget till 08 land
Kan vara värt det för rätt pris

Jag har sovit en hel del på luftmadrass i sommar, både en tjockare madrass och en enklare dito. Trots att jag anser mig ha en bra rygg har jag känt av ryggen när jag sovit ofta på sådana madrasser.

Så även om det är enkelt och billigt att få tag i en sådan madrass är jag tveksam till att rekommendera det.

Då är det bättre om du kan få tag i en resårmadrass. Jag har en jag kan låna ut men den är mjuk.

Jag har sovit en hel del på luftmadrass i sommar, både en tjockare madrass och en enklare dito. Trots att jag anser mig ha en bra rygg har jag känt av ryggen när jag sovit ofta på sådana madrasser.

Så även om det är enkelt och billigt att få tag i en sådan madrass är jag tveksam till att rekommendera det.

Då är det bättre om du kan få tag i en resårmadrass. Jag har en jag kan låna ut men den är mjuk.

Det kan man fixa med masonit eller trasmatta under bäddmadrassen (beroende på hur hård säng man behöver). Det funkar inte i längden men ett tag.

@Sonic76

Svårt att säga inna jag sovit i dem med
Ryggen säger upp sig både med för mjuk och för hård men bättre med mjuk än en hård iaf :)

Kök:
Mjöl
Mannagryn
Mjölk. Disktrasor
Smör Skurmedel
Ost. Skärbräda
Havregryn. Diskställ
Salt Papper
Socker Ägg
Svartpeppar
Vitpeppar
Bröd
Majs
Kaffe

Badrum
Tvål
Toapapper
Handdukar
Toaborste
Wc rent

Övrigt
Lampor
Glödlampor

Erikshjälpen
Soffa
Tv?
Lampor
Gardinsstångshållare
Vardagsrumsbord
Tv bänk Linda
Krokar hatthylla

Kök:
Mjöl
Mannagryn
Mjölk. Disktrasor
Smör Skurmedel
Ost. Skärbräda
Havregryn. Diskställ
Salt Papper
Socker Ägg
Svartpeppar
Vitpeppar
Bröd
Majs
Kaffe

Badrum
Tvål
Toapapper
Handdukar
Toaborste
Wc rent

Övrigt
Lampor
Glödlampor

Erikshjälpen
Soffa
Tv?
Lampor
Gardinsstångshållare
Vardagsrumsbord
Tv bänk Linda
Krokar hatthylla
Kolla med Erikshjälpen om dom kan köra hem sakerna till dig.

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 087
Senast: Thaliaste
·
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 039
Senast: Blyger
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 322
Senast: Johanna1988
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 297
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Bråkande hundar
  • Uppdateringstråd 31