Flyttankar

Vad gäller mat, jag skulle köpa lite halvfabrikat att ha i frysen, samt pasta och sånt. Så det blir enkelt för dig att laga mat. Frysta grönsaker, knäckebröd osv.
Ja jag är grymt dålig på att äta.
Äter på jobbet 4 dagar i veckan så får ju i mig lite där iaf
Annars blir det mest kaffe

Adressändring räcker väl idag att ringa skattemyndigheten och ändra?? Tror inte det kostar något heller.

Apropå TV, tjockis-TV kan man fortfarande hittat gratis om du vill ha en utan att betala för den, tills du kommit lite mer i ordning. :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 087
Senast: Thaliaste
·
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 039
Senast: Blyger
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 322
Senast: Johanna1988
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 299
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Akvarietråden V
  • Rehabtid dragna tänder