Det kommer bli bra det här
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja absolutDet kommer bli bra det här
Känns som det är massor kvar hahaÄven om det inte var som förväntat när du kom dit så måste det ju vara väldigt skönt att äntligen ha ett boende!
Och jäklar vad effektiv du verkar vara, du har ju hunnit jättemycket!
många lämnar ju ofta ett total kaos efter sig när dom flyttar.Kaos i lägenheten
Massor att städa.
Verkar dock som parketten klarar sig hyfsat.
Men måste skura ALLT
Ugnen är möglig och kylskåpet är inte rent.
citron och bikarbonat. Annars är det bara sanering som gäller. Är det på klinker får man byta golv. Det är det absolut svåraste att få bort. Kan funka med ozonmaskin.Tips på att få bort kattpisslukt?
Oklart var det sitter
Jag tycker du ska gå på den som flyttade ut, man ska flyttstäda efter sig och är det inte gjort kan man kräva den som flyttar ut att stå för att leja en städfirma att göra jobbet.Har sparat det värsta till sist
Köket....
Men ska ta ett skåp i taget.
Sen går jag över alla golv igen när jag är klar.
Sen kan jag jobba på måndag haha
Jag tänker inte gå på den som flyttade utJag tycker du ska gå på den som flyttade ut, man ska flyttstäda efter sig och är det inte gjort kan man kräva den som flyttar ut att stå för att leja en städfirma att göra jobbet.
Tips på att få bort kattpisslukt?
Oklart var det sitter
Han är och förblir en idiot.Gud så mycket skit exet snackar.
Jag får bita mig i tungan för att inte säga nåt.
Jag har ju faktiskt info som arbetet inte har som de borde veta.
Men jag vill inte vara som honom.
Han sprider dock massa skit om att jag ska gjort en massa saker när det är jag som har betalat hans hyra och mat större delen av tiden.
Men kul att veta att han har försöjt mig.
Och han har saker kvar som är mina men jag ska ha tagit hans saker när det var han som såg till vad jag fick med och inte.
Jag har inte packat mina saker