Flyttankar

Börjar sina i kassan nu och ska handla mat med men det löser sig.
Ska ladda busskort och mobil så får jag se vad som blir över
Som tur är äter jag på jobbet 4 dagar i veckan

Även om det inte var som förväntat när du kom dit så måste det ju vara väldigt skönt att äntligen ha ett boende!
Och jäklar vad effektiv du verkar vara, du har ju hunnit jättemycket!
Känns som det är massor kvar haha
Men den värsta kattpisslukten har lagt sig.
Faktiskt värst i badrummet på klinkersen nu men den är dränkt i ättika över natten.
Kattens låda står inte där så det är ok att göra så.

Har sparat det värsta till sist
Köket....
Men ska ta ett skåp i taget.
Sen går jag över alla golv igen när jag är klar.
Sen kan jag jobba på måndag haha

Har sparat det värsta till sist
Köket....
Men ska ta ett skåp i taget.
Sen går jag över alla golv igen när jag är klar.
Sen kan jag jobba på måndag haha
Jag tycker du ska gå på den som flyttade ut, man ska flyttstäda efter sig och är det inte gjort kan man kräva den som flyttar ut att stå för att leja en städfirma att göra jobbet.

Snyggt jobbat! Det tar sig! Gå på dagligen med ättika eller sprit på klinkersen så kommer nog lukten försvinna där med. Så himla vidrigt att lämna en lägenhet som luktar kattpiss! Har folk inget hyfs alls?

Oj vad du varit effektiv. :up:

Tips på att få bort kattpisslukt?
Oklart var det sitter

Vi anvander vanligtvis bakpulver till daliga lukter. (som nar unghunden kissade pa en droppe som loptiken satt pa en akta matta. Flera ganger :crazy:) Man stor ut en rejal laddning, later den ligga ett tag och damsuger upp. Hur det funkar i ett badrum ar svart att saga, men pa mattor och mer porosa material ar det oslagbart.

Gud så mycket skit exet snackar.
Jag får bita mig i tungan för att inte säga nåt.
Jag har ju faktiskt info som arbetet inte har som de borde veta.
Men jag vill inte vara som honom.
Han sprider dock massa skit om att jag ska gjort en massa saker när det är jag som har betalat hans hyra och mat större delen av tiden.
Men kul att veta att han har försöjt mig.
Och han har saker kvar som är mina men jag ska ha tagit hans saker när det var han som såg till vad jag fick med och inte.
Jag har inte packat mina saker

Gud så mycket skit exet snackar.
Jag får bita mig i tungan för att inte säga nåt.
Jag har ju faktiskt info som arbetet inte har som de borde veta.
Men jag vill inte vara som honom.
Han sprider dock massa skit om att jag ska gjort en massa saker när det är jag som har betalat hans hyra och mat större delen av tiden.
Men kul att veta att han har försöjt mig.
Och han har saker kvar som är mina men jag ska ha tagit hans saker när det var han som såg till vad jag fick med och inte.
Jag har inte packat mina saker
Han är och förblir en idiot.

Det kanske inte färgmatchar så bra men jag har nånstans att bo
Har ju haft en berg och dalbanevecka så nu har jag faktiskt tagit en fb paus en vecka.
Från och med igår dock så vi får se hur det går.

Min kalkyl höll inte så bra dock och skafferiet är tomt men snart lön igen så
Jag är mest glad att jag kan slappna av

Tänkte uppdatera med lite bilder.
Det är lite saker kvar att fixa. Ska få ordning i sovrummet framför allt.
Men det mesta är på plats
Kommer bilder på hall och badrum sen
En bonusbild från sovrummet så ni ser hur nära järnvägen är :p

Du har ju hunnit få det fint :)
Bodde nästan lika nära järnvägen hos exet. Men tyckte inte det störde speciellt mycket :)

Man vänjer sig vid tågljudet,när jag flyttade upp till stockholm bodde jag i Åkeshov,första veckan vaknade jag varenda gång pendel kom,vecka 2 vaknade jag bara när första morgontåget kom och rätt som det var så hörde jag dom aldrig mer.

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 128
Senast: lundsbo
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 306
Senast: Snurrfian
·
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 682
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 863
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar