Flyttankar

Sånt jag vet att jag behöver just nu är:
Stekpanna
Typ osthyvlar och stekspade och sånt
Gardinstänger och fästen
Gardiner
Påslakanset
Kuddar
Mattor har jag 2 eller 3 men kan gå åt mer
Lampor av olika slag

Hoppas verkligen inte det kommer papper hem till gamla adressen som ska skrivas under
Iofs vet han var jag ska bo eftersom det är via en av hans jobbkamrater jag har fått lägenheten men han ska inte ha mina papper för det.

Sånt jag vet att jag behöver just nu är:
Stekpanna
Typ osthyvlar och stekspade och sånt
Gardinstänger och fästen
Gardiner
Påslakanset
Kuddar
Mattor har jag 2 eller 3 men kan gå åt mer
Lampor av olika slag

Osthyvel mm kostar typ 10 kr st på IKEA. RUSTA har billiga (och fina) gardiner. Stänger finns jättebilligt på Ikea.

Köpte du inte kastrullsetet?

Vet inte om det gäller än men blir du medlem hos Rusta hade de stekpanna (bra sån) för 49 kr. Ordinarie kostar den 100 kr så inte blodigt ändå.

Osthyvel mm kostar typ 10 kr st på IKEA. RUSTA har billiga (och fina) gardiner. Stänger finns jättebilligt på Ikea.

Köpte du inte kastrullsetet?

Vet inte om det gäller än men blir du medlem hos Rusta hade de stekpanna (bra sån) för 49 kr. Ordinarie kostar den 100 kr så inte blodigt ändå.
Ska försöka åka in och kolla lite
Får en del av kollegor i veckan med.
Är lite otålig nu samtidigt som jag har så svårt att sova på nya ställen så det kan bli spännande
Har jag tur sover jag där från onsdag redan och hinner vänja mig lite innan jag ska jobba igen
Tåget går ju 50 m från sovrummet med så

Kaos i lägenheten
Massor att städa.
Verkar dock som parketten klarar sig hyfsat.
Men måste skura ALLT
Ugnen är möglig och kylskåpet är inte rent.

Fan vilket skit! :down: Synd att det är för långt för att åka över dagen, är både barn och jobbfri dagtid imorgon.
Ja jag hade gärna tagit emot hjälp.
Är ju helt slut och sönderstressad men får försöka få dit mina datorhögtalare som jag köpte billigt och få lite musik och sen handla städprodukter

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 087
Senast: Thaliaste
·
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 040
Senast: Blyger
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 322
Senast: Johanna1988
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 300
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka