Mjukisbyxor!

Jag köper mina på Cubus för 199:-. Jag lever i mjukisbyxor jämnt. Dagarna med jeans är lätträknade på ett år :p
Är supernöjd med dom för det låga priset!

Jag älskar Bikboks! Tjocka, mjuka och med bra passform. Det äldsta paret jag har kvar fick jag vid 9 års ålder...Jag är 20 år nu. De har blivit lite "matta" i färgen, i övrigt lika fina som när de var nya!

Jag har från Ullared. Jättesköna och ser skapliga ut. Har 4 eller 5 par. Så har du vägarna förbi Ullared så kan jag rekommendera dom

Bikbok finns inte här i min håla, men ska kolla in där när jag har vägarna förbi =)

Ullared ska jag till i mars =) Så ett tag dit, men inte varit där på flera år tidigare så... ska kolla där då =) Jag har haft ett par från Ullared tidigare, från barnavdelningen. Dem gillade jag inte riktigt, de var i nån lila-aktig färg och kanske egentligen en storlek för små, köpte dem bara för de var billiga ^^ men riktigt så snål behöver man ju inte va^^

Såg i Lidls reklamblad att de får in mjukisbyxor nästa vecka... i herrmodell :P så de va ju synd, men då kommer kanske för dam också snart... det fanns ett par till dam, men inga jag gillade. Ska hålla utkik efter Maxis rajder också!

//r

Hm´s Sweaters! Finns i grått, svart, rosa, mörkblå och uppfyller alla dina krav, ganska rak slapp, halvlös stil men inte pösiga, mudd där nere, dragsko i midjan och resår så man kan hitta något som passar alla skulle jag tro och hittills har dom hållt formen perfekt och dom är jätte sköna. Jag köpte flera exemplar av grått och svart att ha att byta med om det regnar eller snöar eller man blir smutsig i skogen. För det formidabla priset på 149 kr! Testa!

Hm´s Sweaters! Finns i grått, svart, rosa, mörkblå och uppfyller alla dina krav, ganska rak slapp, halvlös stil men inte pösiga, mudd där nere, dragsko i midjan och resår så man kan hitta något som passar alla skulle jag tro och hittills har dom hållt formen perfekt och dom är jätte sköna. Jag köpte flera exemplar av grått och svart att ha att byta med om det regnar eller snöar eller man blir smutsig i skogen. För det formidabla priset på 149 kr! Testa!

Mina blev noppriga jättefort?

Mina från HM blev noppriga efter typ 2 tvättar... :(

Cubus gillar jag! Misshandlar mina friskt i stallet och tvättar med ohälsosamt mycket mjukmedel och har inte en noppa :).

Tack ska ni ha för svaren =)
Känns trist att Cubus inte har kvar dem jag gillade längre. Men ska förhoppningsvis till en annan stad imorrn så kan kolla på deras Cubus också =) Var in på Maxi här med, de hade två par stora röda mjukisar som låg bortglömda i ett hörn bara^^...
Tror jag ska hålla mig ifrån HMs.. verkar vara lite spridda åsikter om dem och jag vet att jag har/har haft ett fåtal plagg därifrån som hållt jättelänge, men många som vart dålig kvalité också...

//r

Igår var jag i en annan stad än min med lite fler affärer. Gick runt i många butiker däribland New Yorker, Bikbok, Stadium, Jula... men hittade inga jag ville ha ^^ haha kräsen...

Men sen när jag kom hem på kvällen såg jag i reklambladet att Maxi kör en raid med mjukisar just nu så idag stack jag dit och kom faktiskt hem med ett par! började bli så trött på mig själv och flera här har ju skrivit om Maxis! Får hoppas de är bra nu! Blev ett par gråa =)

page_1_main_mQBX.jpg

//r

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka