Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Nu är den äntligen här! Serien Outlander, baserad på Diana Gabaldons bokserie med samma namn. Det är väl inte bara jag som tittar? Eller...
Kropp & Själ
Det här kanske är en dum fråga, men det bjuder jag på isåfall.
Jag har en samtalskontakt (vet inte om hon är kurator eller något annat)...
Kropp & Själ
Som rubriken antyder är mina ögon snustorra, och har så varit till och från det senaste året. Första gången trodde jag naivt att det var...
Kropp & Själ
Funderade på om det skulle bli en ny tråd eller lägga i någon annan.
Men..
I DN skriver de idag om att det nu finns vetenskapliga bevis...
Kropp & Själ
Jag har kommit fram till att jag vill gå över till mineralsmink, men läser och läser. Vilket är egentligen bäst?
Vad använder ni och är...
Kropp & Själ
Jag har till och från ätit p-piller sen 2011 med ganska långa uppehåll pågrund av försök till barn, nu började jag med p-piller igen för...
Ekonomi & Juridik Jag förstår precis hur du känner! Min häst som jag har haft i 11 år nu gjorde mig oxå illa i början och jag har fortfarande ärr där mina...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.