Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

M
Kropp & Själ Detta gäller en närstående till mig, och det jag är ute efter är hjälp att fundera - finns det kanske någon "vanlig" fysisk/medicinsk...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
6 744
Senast: Lenis
·
Kropp & Själ Jag kan väl inte vara den enda som drabbats i höstmörkret? Jag har verkligen ingenting att klaga på egentligen, det vill jag verkligen...
2
Svar
35
· Visningar
2 583
Senast: Soffan74
·
Kropp & Själ Vad gör man åt detta? Finns det något man kan smörja med? Det blir värre på vintern.
Svar
6
· Visningar
778
Kropp & Själ Nu är den äntligen här! Serien Outlander, baserad på Diana Gabaldons bokserie med samma namn. Det är väl inte bara jag som tittar? Eller...
14 15 16
Svar
314
· Visningar
26 842
Senast: Tajger
·
Kropp & Själ Det här kanske är en dum fråga, men det bjuder jag på isåfall. Jag har en samtalskontakt (vet inte om hon är kurator eller något annat)...
Svar
13
· Visningar
650
Kropp & Själ Som rubriken antyder är mina ögon snustorra, och har så varit till och från det senaste året. Första gången trodde jag naivt att det var...
Svar
13
· Visningar
759
Senast: tgd
·
Kropp & Själ Jag blekte håret igår. Tog sedan i silverschampo för att få bort dom allra gulaste tonerna. Jag brukar normalt sett ha i det i kanske...
Svar
17
· Visningar
21 354
Senast: eldkyss
·
Kropp & Själ Jag vaknar alltid 2-4 gånger per natt och jag kan inte förstå varför. Är det många som har det såhär? Dom i min bekantskap tycker det...
2
Svar
20
· Visningar
1 801
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ och börja med sömntabletter? Jag brukar behöva lång tid för att somna och sen vaknar jag på småtimmarna och kan inte somna om. Men jag...
Svar
6
· Visningar
759
·
Kropp & Själ denna diagnos som det skämtas friskt om. Men det är smärtsamt! Jag har enbart fotriktiga skor i rätt storlek men jag drabbas ändå. När...
Svar
11
· Visningar
862
·
Kropp & Själ Kan man ha det? Antingen är jag gravid eller så har min kropp bara tokspårat. Först fick jag det alldeles för tidigt både den här och...
Svar
3
· Visningar
1 311
Senast: kolblakkur
·
Kropp & Själ Jag verkligen älskar bacon. Men jag är medveten om hur ohälsosamt det är. Med tiden har jag minskat intaget men nu vill jag sluta helt...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
6 839
Senast: Lager
·
Kropp & Själ Jag är INTE ute efter att kritisera någon eller trasha något. Jag undrar uppriktigt: vad är grejen med sådana där stora örhängen som...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
16 919
Senast: Fibusen
·
Kropp & Själ Hjälp mig, bukeakuten. Om jag sover på rygg, ens bara en kvart, så fuckar min ländrygg ur. Jag vaknar av smärtan, och den är...
Svar
16
· Visningar
3 260
Senast: Whirlie
·
Kropp & Själ Funderade på om det skulle bli en ny tråd eller lägga i någon annan. Men.. I DN skriver de idag om att det nu finns vetenskapliga bevis...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
4 170
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Jag har kommit fram till att jag vill gå över till mineralsmink, men läser och läser. Vilket är egentligen bäst? Vad använder ni och är...
2
Svar
33
· Visningar
2 187
Kropp & Själ Konstig fråga kanske men hur avklädd brukar man vara hos kiropraktor? Jag ska dit kl 12, ska kolla nacken/halsen. Tänkte ta typ...
2
Svar
24
· Visningar
2 851
Kropp & Själ Jag har till och från ätit p-piller sen 2011 med ganska långa uppehåll pågrund av försök till barn, nu började jag med p-piller igen för...
Svar
1
· Visningar
392
Senast: Lipperta
·
Kropp & Själ Jag arbetar på kontor och sitter vid min dator i princip 8 timmar per dag. Den sista månaden känner jag ofta att jag i slutet av...
Svar
8
· Visningar
1 046
Senast: GoLightly
·
Kropp & Själ jag har efter 9 års uppehåll från allt vad preventivmedel heter nu blivit övertalad av barnmorskan att börja käka mellanpiller (som de...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
15 937
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar