Det här med att tänja ut örsnibben

Är läpptöjning stort i Sverige, btw? Öron och näsa har jag sett. Men inte så mkt underläpp. Blir väl lite för krångligt med mat kanske?

Är läpptöjning stort i Sverige, btw? Öron och näsa har jag sett. Men inte så mkt underläpp. Blir väl lite för krångligt med mat kanske?
Jag har sett några med mindre töjningar men aldrig någon med en större disk. Däremot har jag sett några med större töjningar i kinderna. Där får man sätta i hela plattor när man ska äta så maten inte trillar ut.

Jag är rädd för att ha större örhängen i mina vanliga otöjda örsnibbshål... Konstant skräck för att fastna. Såna här bilder bygger verkligen på min allmänna rädsla för kroppsdelar som slits sönder. :nailbiting:

Förstår vad du menar men ville dock förtydliga historian bakom just den där bilden :)

En grej funderar jag på i det sammanhanget - finns det NÅGON med töjda öron som inte samtidigt har tatueringar?

:p

Jag hade som mest 8 mm, och saknar nu alla de underbara örhängen som fanns för 4-6 mm. Med lite slit kan jag få in 2 mm nu, men oftast har jag vanliga stiftörhängen (pga lathet, ingen på mitt seriösa, statliga jobb med mycket externa kontakter har opponerat sig mot mitt utseende).

x354-q80.jpg

0aced225b895fe10d92031101f9b46ed.jpg

Jag har töjt för att jag tycker det är fint! Jag gör det för min skull och ingen annans, samma sak med mina piercingar och tatueringar.. och mitt hår! ^^
Jag har töjt 3hål i ena snibben och 2 i andra, har 8mm + 5mm i höger öra och 8mm + 5mm + 5mm i vänster.. får säkert i 10mm i 8orna om jag vill och funderar på att gå upp lite i storlek i de mindre.. ^^

Läste hela tråden och vissa kommentarer fick mig att tänka på denna.. :D
167196-disappointment-tattoo.jpg

Jag har töjt för att jag tycker det är fint! Jag gör det för min skull och ingen annans, samma sak med mina piercingar och tatueringar.. och mitt hår! ^^
Jag har töjt 3hål i ena snibben och 2 i andra, har 8mm + 5mm i höger öra och 8mm + 5mm + 5mm i vänster.. får säkert i 10mm i 8orna om jag vill och funderar på att gå upp lite i storlek i de mindre.. ^^

Läste hela tråden och vissa kommentarer fick mig att tänka på denna.. :D
167196-disappointment-tattoo.jpg

Men precis!
Som när vissa undrar om jag har 30 årskris för att jag klär mig i rosa med enhörningsmotiv.
Eh, nej. Jag gör det för att jag tycker det är fint.
Om andra har problem med det så är det just deras problem, inte mitt.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har insett att det är dags för mig att tackla min tandvårdsrädsla.. fobi.. men hur gör man? Jag har inte varit hos tandläkaren på...
Svar
9
· Visningar
282
Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
12
· Visningar
852
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 569
Senast: Twihard
·
Kläder & Bli fin Jag är en lat person så jag brukar sova med örhängen kvar. Bara knoppar. Stora örhängen tar jag ur. Jag har långa naglar så det är...
2
Svar
28
· Visningar
1 824
Senast: Anemone
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #10