Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har sett några med mindre töjningar men aldrig någon med en större disk. Däremot har jag sett några med större töjningar i kinderna. Där får man sätta i hela plattor när man ska äta så maten inte trillar ut.Är läpptöjning stort i Sverige, btw? Öron och näsa har jag sett. Men inte så mkt underläpp. Blir väl lite för krångligt med mat kanske?
Jag har sett några med mindre töjningar men aldrig någon med en större disk. Däremot har jag sett några med större töjningar i kinderna. Där får man sätta i hela plattor när man ska äta så maten inte trillar ut.
Jag är rädd för att ha större örhängen i mina vanliga otöjda örsnibbshål... Konstant skräck för att fastna. Såna här bilder bygger verkligen på min allmänna rädsla för kroppsdelar som slits sönder.
Jag vet inte vad jag gör i den här tråden, och det tog mig typ tre inlägg att inse att det inte var bas-matris som jag skulle försöka förstå.Och bdsm (som autokorret vill ändra till basmatiris)!
En grej funderar jag på i det sammanhanget - finns det NÅGON med töjda öron som inte samtidigt har tatueringar?
Jag har töjt för att jag tycker det är fint! Jag gör det för min skull och ingen annans, samma sak med mina piercingar och tatueringar.. och mitt hår! ^^
Jag har töjt 3hål i ena snibben och 2 i andra, har 8mm + 5mm i höger öra och 8mm + 5mm + 5mm i vänster.. får säkert i 10mm i 8orna om jag vill och funderar på att gå upp lite i storlek i de mindre.. ^^
Läste hela tråden och vissa kommentarer fick mig att tänka på denna..
Jag vet iaf en som har stora hål men noll tatueringar! Så din teori håller icke !En grej funderar jag på i det sammanhanget - finns det NÅGON med töjda öron som inte samtidigt har tatueringar?
Hur tänker man om man vill borra hål i skallbenet?