Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja jag sover med örhängen och ringar och ev mindre halsband. Men bara om jag har tex ringar i öronen, inte lika gärna med knoppar (pinnen sticker). Jag är bara lat, jag har lätt att sätta i örhängen men byter ändå inte så ofta.Jag är en lat person så jag brukar sova med örhängen kvar. Bara knoppar. Stora örhängen tar jag ur. Jag har långa naglar så det är jättemeckigt att sätta i örhängena så därför får de sitta i tills jag får problem. Då plockar jag ur örhängena och låter örat vila.
Ett hål är perfekt. Aldrig problem. Det andra växer igen om jag inte har något örhänge i.
hjälp! en spindel. (vet inte om jag verligen ville veta det )Jag hade dramat med örhänget som fastnade inne i trumhinnan i örat. Jag vaknade på morgonen och kände att jag hade något som satt vid hörselgången. Insåg att det måste vara den turkosa kulan från örhänget då baksidan låg kvar i sängen.
För att göra historien kort så fick vårdcentralen inte ut den utan fick åka till öronläkare. Där kom den ut efter att vi försökt i flera timmar. Den hade fastnat rejält i trumhinnan enligt läkaren.
Läkaren berättade också om att hen varit med om lite alla möjliga saker som hamnat i örat. Bla en spindel som börjat väva nät och som blev arg när läkaren kom in och försökte ta bort den.