Jag sover så dåligt..

Jag tillhör tyvärr släktet sengångare och MÅSTE ha högkvalitativ sömn och helst tio timmar per dygn för att ens veta vem jag är. Jag har sen gymnasiet fått diverse hjälp på olika nivåer och äter sömntabletter den ljusa perioden pga cirkadinrytmen. Två saker som jag tycker hjälper sömnhälsan är kvällsfika och en brustablett magnesium. Kvällsfikat är där för att kroppen inte "ska väcka mig för att jaga föda" och brustabletten är helt enkelt ett raffinerat glas mjölk. Lidl har bra brustabletter för tio kronor för deras är på bara 53% av RDI så jag riskerar inte att skapa obalans i kroppen med att överkonsumera ett visst ämne.

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 438
Senast: Amha
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 221
Senast: Sesca
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 317
Senast: Gabby_Ossi
·
Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
8
· Visningar
2 337

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #10
  • Målbilder för trubbnosar.

Hästrelaterat

Omröstningar