Nominous
Trådstartare
Jag har inga bra tips, tyvärr, men jag förstår dig. Har också testat massa piller, nuva-ring, kopparspiral 2 gånger (andra gången höll det på att gå helt galet) och kom till slut fram till att det får vara á natural.
P-piller för män kunde fått komma igår om jag stod för forskningspengarna.
Så jäkla jobbigt att inte kunna hitta något som funkar. Sambon hade alla dar i veckan tagit p-piller för män om det fanns men nu gör det ju tyvärr inte det än. Hoppas dom kommer ganska tidigt 2018 så kan ju det vara ett alternativ att prova helt klart. Så jävla sjukt att det inte finns ännu! Hur svårt ska det vara att ta fram?
Jag äter också Vinelle. Gick upp 6 kg. Det var precis samma för mig. Det ökade med ungefär ett kg varje gång jag ställde mig på vågen utan att jag hade ändrat på någonting i min livsföring. Så galet frustrerande!! Men som tur var tog det stopp efter 6 kg. Sen kom en lång period (ett par månader) där jag låg fastcementerad på den nya vikten. Ingenting hjälpte. Men sen började det vända igen. Men det går trögt. Kroppen reagerar fortf inte som innan. Men jag har iaf gått ner 3 kg nu och tror mig kunna gå ner resten också. Det verkar iaf så. Kroppen svarar lite bättre nu mot tidigare. Men det är ett jävla skit att brottas mot!
Det låter inte alls kul. Jag känner mig verkligen inte bekväm i mina +4kg. Jag struntade i att ta tabletten igår så nu får jag se om jag fortsätter att strunta i den. Förlorad/avtrubbad sexlust och viktuppgång är för stora förluster för mig.
Men du äter dina fortfarande? Tänkte om svårigheterna att gå ner kvarstod efter du slutat eller om du lyckats gå ner fastän du äter dom?
Som det känns nu kommer jag måsta svälta mig själv för att kunna gå ner. Fast jag var sjuk en vecka och inte åt nånting och en vecka drog jag ner på allt onödigt och ändå gått upp 2kg under dessa två veckor. Usch!