Kommer den igång mot slutet? Händer det ngt viktigt eller kan man snabbspola mot bok 6?Det blir mer krig typ. The Fiery Cross är den av böckerna som jag skulle säga är mest stillsam.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kommer den igång mot slutet? Händer det ngt viktigt eller kan man snabbspola mot bok 6?Det blir mer krig typ. The Fiery Cross är den av böckerna som jag skulle säga är mest stillsam.
Njae, superviktigt är det väl inte. Hade jag varit du hade jag väl kanske läst någon sammanfattning av plotten bara, och sedan gått på nästaKommer den igång mot slutet? Händer det ngt viktigt eller kan man snabbspola mot bok 6?
Jag har gjort ett nytt försök med 5e boken (the fiery cross) men tycker inte alls den är spännande.. Någon av er som läst böckerna? Kan man hoppa över 5an? Blir de andra böckerna bättre?
Jag har läst typ halva men kommer inte längre..
Jag tror att det är för mkt stillsamt historiedrama för mig nu..
Ser fram emot nästa säsong på tv iaf!
Oh ja, läs böckerna! Det är så mycket som inte får plats i en TV-serie.Jag låg hemma sjuk och lyckades kolla på hela säsong ett och nästan hela tvåan, såg säsongsavlutningen igår. Allt i Frankrike kändes mest.. bleh? Säsongsavslutningen i säsong två var ju jättebra! Så nu vill jag veta vad som händer, även om jag inte ens vet om jag gillar serien egentligen?!
Bör man läsa böckerna? (Jag är en bokmal som läser så ofta jag kan, mest fantasy och på engelska)
Är jag den enda som har en liten secret crush på Murtagh!?
En ny läsare och tittare... har en väninna som är helsåld på Jamie och på torsdag åker vi till Skottland "i Outlanders spår" Det kan jag absolut ställa upp på
Låter ju helt underbart! Visst kan vi räkna med att få se lite bilder då..?En ny läsare och tittare... har en väninna som är helsåld på Jamie och på torsdag åker vi till Skottland "i Outlanders spår" Det kan jag absolut ställa upp på
Och jag vill ha meeeer!!Nu är det hääääääär!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag meeeeeedOch jag vill ha meeeer!!
Låter underbart!!Hade en härlig resa i Outlander spår En toppenguide i kilt, så klart, massor av klanhistorier, slott och underbar skotsk natur.
Ska bara klura ut hur man får in bilder...
Det kan nog ta tid. Skaffa viaplay så får du se direktNågon som vet när tredje säsongen kommer till hbo eller Netflix?