Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag har ett problem jag haft sedan alltid känns det som. Jag har enormt mycket finnar och fet hy :( Blir 26 år och känner mig så...
2
Svar
28
· Visningar
2 035
Senast: niardasp
·
P
Kropp & Själ Jag hittar ingen affär som säljer hållbara strumpor :mad: De går sönder antingen över tårna eller hälen på en månad... Någon som har...
2
Svar
22
· Visningar
2 518
Senast: DarkInNight
·
Kropp & Själ Sedan jag var typ 12 år har jag haft svag tinnitus sedan ett disco. Det är väl inget jag har lidit av utan jag har knappt tänkt på det...
Svar
2
· Visningar
638
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Hej! Är det någon här som kör med WO? Menar alltså inte balsammetoden eller äggtvätt eller liknande utan enbart hårtvätt med vatten...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
10 869
Senast: Efwa
·
Kropp & Själ Vilka är de där godaste råden eller annat som har gett dig insikt i livet, som har gjort det mer begripligt eller lättare att hantera...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
8 335
Senast: escodobe
·
Kropp & Själ Torra slemhinnor och klåda som gör mig tokstressad. Smörjer in området efter dusch med olja som lindrar. Men klådan håller mig vaken på...
Svar
12
· Visningar
951
Senast: tgd
·
Kropp & Själ Jag ska operera bort en visdomstand snart. Jag undanber mig era skräckhistorier ;) men undrar hur ont ska jag förvänta mig att få...
2 3
Svar
53
· Visningar
35 188
Senast: iNHALE
·
Kropp & Själ Skapade mig ett anonymt namn här på buke för att kunna skriva öppet utan att någon känner igen mig. Mitt problem är att jag tycks...
2
Svar
36
· Visningar
2 851
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Känns lite onödigt att behöva börja med allergimedicin nu när jag hade trappat ned. Den här allergin sätter sig mest i ögonen. De...
Svar
8
· Visningar
456
Kropp & Själ Hej vet inte hur jag ska skriva detta på bra sett men under två veckor har varit ledsen mest på natten kan inte komma på vad det kan...
Svar
12
· Visningar
954
Senast: Pilot
·
Kropp & Själ Jag har läst bipacksedel på en medicin jag har, och där står det även vid vilka mängder en (över)dos är lindrig, måttlig samt allvarlig...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 705
Kropp & Själ Jag vet inte riktigt vad jag vill med den här tråden, kanske bara be om råd. Det känns lite oklart. Utan att gå in på detaljer, så...
Svar
7
· Visningar
833
Senast: Viva
·
Kropp & Själ Sitter bredvid min döende farfar. Livet ställs på sin spets och tiden går för fort samtidigt som det sniglar sig fram. Man blir lite...
2
Svar
27
· Visningar
1 684
Senast: MCP
·
Kropp & Själ jag blir alltid deppig och trött på hösten, mycket hungrigare och mer sugen på godis vilket resulterar i viktuppgång. På våren sommaren...
Svar
5
· Visningar
464
Senast: Alexandra_W
·
Kropp & Själ Nu är jag såå frustrerad. Jag la om min kost för lite mer än ett år sedan och kilona rasade av mig. Innan sommaren så vägde jag 7 kg...
Svar
6
· Visningar
2 393
Senast: Maoam
·
Kropp & Själ Jag har gått för mycket senaste veckan och har nu ont i fötterna. Riktigt ont. Jag har haft plantar fasciit (dock ej hälsporre) en gång...
Svar
12
· Visningar
1 328
Kropp & Själ Känner för en dos personlig utveckling igen och kollar på lite olika alternativ i min närhet. Det finns en som använder Resan-metoden...
Svar
13
· Visningar
1 427
Senast: Petruska
·
Kropp & Själ Jag ska iväg och ta massa prover, jag litar på läkaren såklart. Men det hade varit intressant ändå att veta vad dessa Prover står för/...
Svar
8
· Visningar
1 453
Senast: MM
·
Kropp & Själ Nu vänder jag mig till det allvetande Buke för lite råd och tips. Jag har problem med min mage och behöver hjälp att lista ut både hur...
Svar
7
· Visningar
876
Senast: ginnies
·
Kropp & Själ Hej denna envisa förkylning vill inte ge sig alls feber och hostar som vanligt är hes har varit sjuk i snart en vecka hur länge ska det...
Svar
7
· Visningar
529

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka