Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Torra slemhinnor och klåda som gör mig tokstressad. Smörjer in området efter dusch med olja som lindrar. Men klådan håller mig vaken på...
Kropp & Själ
Jag har läst bipacksedel på en medicin jag har, och där står det även vid vilka mängder en (över)dos är lindrig, måttlig samt allvarlig...
Kropp & Själ
jag blir alltid deppig och trött på hösten, mycket hungrigare och mer sugen på godis vilket resulterar i viktuppgång. På våren sommaren...
Kropp & Själ
Jag har gått för mycket senaste veckan och har nu ont i fötterna. Riktigt ont. Jag har haft plantar fasciit (dock ej hälsporre) en gång...
Kropp & Själ
Hej denna envisa förkylning vill inte ge sig alls feber och hostar som vanligt är hes har varit sjuk i snart en vecka hur länge ska det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.