Har fått AGB utskrivet och fyy faan vilken mardröm
har provat två nätter och det är det värsta jag gjort i hela mitt liv! Gick i och ur vaket tillstånd och enormt oroliga drömmar/mardrömmar hela natten oavbrutet fram till kl 07 på morgonen. Hel dagen efter med ett enormt tryck i bröstet och skyhög ångest. Helt fruktansvärt.
Är det någon mening att prova mer eller är jag en av de få som inte klarar av att ta extra Melatonin? Dosen är ju allt från 0.5-10mg typ så hur ska man prova? Fick doseringen 1-2mg och labba och se vad som funkar om det inte vart bra. Mer? Mindre? Läkaren är inte till nån hjälp alls. Och jag blir typ rädd att prova med då nätterna har varit rena helvetten!!
Fan jag som hade sånna förhoppningar på melatoninet. Kanske jag äntligen skulle kunna komma från Stilnoct'en
de två dagarna i veckan jag inte tar Stilnoct och lägger mig utan att tanåt alls sover jag knappt men det är inte i närheten av så jävligt som de nätter jag tog melatonin. Så det är inte abstinensen av Stilnocten som utspelat sig. Den känner jag igen. Det här gjorde som abstinensen värre gånger 10 typ.