Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om det är ett mysigt ställe med spa i närheten av Uppsala som är intressant så kan jag tipsa om Sätra Brunn utanför Sala. Fantastisk miljö och god mat.
Åk till Norge och ät kilovis med krabbor
Om det är ett mysigt ställe med spa i närheten av Uppsala som är intressant så kan jag tipsa om Sätra Brunn utanför Sala. Fantastisk miljö och god mat.
Om du vill ha promenadsällskap på torsdag så hojta till, jag bor bara ett par minuter bort med bil! Jag vågar nog inte släppa in dig här, för här är det total kaos som råderNu är det bokat och klart! På onsdag ska jag verkligen skämma bort mig själv.
Nu är det bokat och klart! På onsdag ska jag verkligen skämma bort mig själv.
Om du vill ha promenadsällskap på torsdag så hojta till, jag bor bara ett par minuter bort med bil! Jag vågar nog inte släppa in dig här, för här är det total kaos som råder
Det låter som en bra plan! Vi kan höras på pm!Ja! Skulle vara mysigt att promenera en sväng innan jag åker hem. Typ tio?
Naantali är ett mysigt och ganska lyxigt spa. Har varit där två gånger . Båten till Åbo, sen buss eller bil om man hellre vill ta med den.
Flyg kan man såklart också ta, det är nog bättre om man inte kan vara borta så länge.
Edit: missade att du redan hade bokat. Ha en skön semester !