Skämma bort mig själv en helg

Naantali är ett mysigt och ganska lyxigt spa. Har varit där två gånger :). Båten till Åbo, sen buss eller bil om man hellre vill ta med den.
Flyg kan man såklart också ta, det är nog bättre om man inte kan vara borta så länge.

Edit: missade att du redan hade bokat. Ha en skön semester :)!

Naantali är ett mysigt och ganska lyxigt spa. Har varit där två gånger :). Båten till Åbo, sen buss eller bil om man hellre vill ta med den.
Flyg kan man såklart också ta, det är nog bättre om man inte kan vara borta så länge.

Edit: missade att du redan hade bokat. Ha en skön semester :)!

Såg tipset nu. Ska absolut kolla upp det nästa gång jag ska iväg, låter mysigt med kryssning också. :)

Var verkligen superhärligt spa, god mat och skön behandling. Ska boka in mig där så fort jag fått nytt jobb, för att fira. Måste bara hitta det där nya jobbet först. :angel:

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok I april ställde jag ut en regnmätare i min trädgård. Fram till och med Valborgsmässoafton regnade det en del, men från första maj blev...
Svar
4
· Visningar
1 642
Senast: MJLee
·
Hundhälsa Min 4 åriga tik har börjat kissa inne nattetid helt plötsligt. Jag skulle behöva lite råd och inputs för nu har idéerna tagit slut på...
Svar
7
· Visningar
11 700
Senast: Nominous
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 401
Senast: Karminnie
·
Relationer Mitt hjärta brister, det känns som att jag ska gå i tusen bitar. Smärtan är fullkomligt olidlig! I fredags kom min älskade, älskade...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
17 716
Senast: TygerTyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar