2 veckor kvar...
Andas, så farligt är det inte. Det är ju inte direkt min favoritsyssla att ligga med benen i vädret men det är i alla fall snabbt övergående.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
2 veckor kvar...
Jo. Är inte heller förtjust att gå till Gyn. Men bara man kommer dit. Så blir man förhoppningsvis lugnareAndas, så farligt är det inte. Det är ju inte direkt min favoritsyssla att ligga med benen i vädret men det är i alla fall snabbt övergående.
Ok för migLånar tråden lite, hoppast det är ok @Soffan74?
Jag har fått tid att sätta in spiral (min första, har inte fått barn) dagen innan vi ska åka till London på studietur med jobbet. Borde jag booka en ny tid? Verkar som man kan risikera att det gör ont/blöder i några dagar efteråt....?
Lånar tråden lite, hoppast det är ok @Soffan74?
Jag har fått tid att sätta in spiral (min första, har inte fått barn) dagen innan vi ska åka till London på studietur med jobbet. Borde jag booka en ny tid? Verkar som man kan risikera att det gör ont/blöder i några dagar efteråt....?