Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Min tonåring har mycket akne sedan cirka tre år. Vi har provat följande: I princip alla aknepreparat på Apoteket, varit på vårdcentralen...
2 3
Svar
40
· Visningar
6 126
Senast: Raderad medlem 19815
·
Kropp & Själ Hej. Jag har ett återkommande problem med hårda blåsor på underlivet. De är ovala och ganska platta. Inte som varblåsor som man får på...
Svar
16
· Visningar
1 536
Kropp & Själ Av en händelse så har jag just läst två böcker som visade sig ha samma tema; viktigheten av att ha ett mål i livet, en passion, eller...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
5 665
Senast: Heulwen
·
Kropp & Själ Det är väl inte bara jag som är helt såld på Fredrik Backmans böcker? En stor del till det är säkert igenkänningfaktorn, som boendes i...
Svar
3
· Visningar
314
Senast: Nebraska
·
Kropp & Själ För två år sen bröt jag vänsterfot och för ett år sen bröt jag höger fot. Fotled på vänster och tre ben bakom tårna på höger. Efter...
Svar
3
· Visningar
357
Senast: Lilla
·
Kropp & Själ När jag tittar på mitt flöde på FB så är det matbilder med "finare" mat. Vilket jag kan förstå till 100 % Ingen lägger väl ut bilder när...
15 16 17
Svar
337
· Visningar
20 652
Senast: Anna
·
Kropp & Själ Pga smärta (fysisk) är jag sjukskriven i några månader, och håller på att bli helt knäpp av att inte kunna jobba. Jag behöver alltså...
2
Svar
21
· Visningar
1 460
Senast: skerper
·
Kropp & Själ Jag blev illa berörd av artiklarna, utan att ens ha genomgått en abort själv. Så många etiska frågor som jag tyckte belystes bra. Att...
24 25 26
Svar
502
· Visningar
23 206
Senast: Badger
·
Kropp & Själ .. med hypnagoga och hypnopompa hallucinationer. Är det någon här på Buke som drabbas av det ibland? Jag har för mig att jag skrev en...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 796
Senast: Milosari
·
Kropp & Själ Var nästa stad att drabbas av terror och död. Tankarna går till de drabbade. Det är ju en stor turistort och gissar det också finns...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
3 481
Kropp & Själ Konstig rubrik kanske, visste inte hur jag skulle förklara det :D Men jag jobbar på att må bra i mig själv och min kropp och inser att...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 669
Senast: vildeld
·
Kropp & Själ Eftersom att vi är så väldigt beachiga av oss är det dags för en ny tråd! Välkomna alla gamla och nya beachisar, vältränade som...
99 100 101
Svar
2 009
· Visningar
73 540
Senast: Bexzor
·
Kropp & Själ Kroppen blir bara stelare och osmidigare och det vill jag råda bot på. Yoga känns som ett bra alternativ, men jag är helt grön inom...
Svar
4
· Visningar
467
Senast: Millz
·
Kropp & Själ Ni som masserar, professionellt eller bara till husbehov, vad använder ni för olja/lotion? Jag masserar litet sporadiskt till husbehov...
Svar
10
· Visningar
885
Kropp & Själ Hej! Fick igår veta att jag nu har måttliga cellförändringar och att de vill söva ner mig och operera bort detta. Är självklart livrädd...
Svar
9
· Visningar
3 774
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Kan man få recept via tex kry? Jag tänkte be om primolut nor. Ska tills Rhodos 18-25 och får mens typ 21-23 så tänkte skjuta på det. Har...
Svar
9
· Visningar
2 004
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Halloj. Sedan jag fyllde 40 så har jag fått lite grövre hårstrån på hakan. Jag hatar dessa hårstrån. Just nu rycker jag dem men det blir...
Svar
12
· Visningar
1 952
Senast: Nominous
·
Kropp & Själ Jag har ett litet bekymmer... jag går i terapi en gång i veckan hos psykolog en timme eller 45 min. Jag har bara jobbat deltid innan...
Svar
9
· Visningar
8 665
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Någon här som har en ställbar säng och vill berätta hur sömnen blir? Jag funderar lite på att köpa en, för att kunna höja benen och sova...
Svar
2
· Visningar
283
Senast: Laa
·
Kropp & Själ I grunden har jag Seborroiskt eksem , mjällexem. Även i ansiktet, men jag kan hantera det med Aloe vera- hudkräm. Men åter till...
2
Svar
33
· Visningar
4 894
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar