Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Min tonåring har mycket akne sedan cirka tre år. Vi har provat följande: I princip alla aknepreparat på Apoteket, varit på vårdcentralen...
Kropp & Själ
När jag tittar på mitt flöde på FB så är det matbilder med "finare" mat. Vilket jag kan förstå till 100 % Ingen lägger väl ut bilder när...
Kropp & Själ
Hej!
Fick igår veta att jag nu har måttliga cellförändringar och att de vill söva ner mig och operera bort detta. Är självklart livrädd...
Kropp & Själ
Kan man få recept via tex kry? Jag tänkte be om primolut nor. Ska tills Rhodos 18-25 och får mens typ 21-23 så tänkte skjuta på det. Har...
Kropp & Själ
Halloj.
Sedan jag fyllde 40 så har jag fått lite grövre hårstrån på hakan. Jag hatar dessa hårstrån. Just nu rycker jag dem men det blir...
Kropp & Själ
Någon här som har en ställbar säng och vill berätta hur sömnen blir? Jag funderar lite på att köpa en, för att kunna höja benen och sova...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.