5 set à 4 reps på 42,5 kg i bänk idag. Nästa pass blir treor på 45 kg, sedan tvåor på 47,5 kg och sen SKA JAG FAN TA FEMTIO KILO!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Usch vad tråkigt @zassoo kan trycket över bröstet ha att göra med att du är orolig/ledsen/stressad över att ha problem med halsen o munnen igen? Håll ut, en dag kvar bara så får du lite välförtjänt semester sen! Kram
-----------
Träningsvärk i hela gluteus maximus idag + ner i hamstring Bulgarian split squats och skridskosteg vet man var de tar
Nu blir det mest troligt vila i tre dagar, idag jobb sen direkt till Malmö för att umgås med vänner, ev Köpenhamn imorgon om vädret är fint sen kräftskiva på kvällen. Söndag antagligen lite trött och sliten och måste handla inför veckan som kommer då vi båda är tillbaka i arbete igen efter semestern. Så kaaaanske ett yogapass sön em beroende på exakt hur sliten jag är men vi får se
Just det! Nu är jag anmäld till boxmästerskapet tillsammans med en annan tjej i boxen (man tävlar i par). Ångrar mig redan lite efter att ägaren berättade att det brukar inte vara så många lag men desto fler som tittar haha känns som att målet blir att bara inte skämma ut mig totalt
Ja det kan säkert ha någonting med saken att göra. Det är ju många stressmoment hela tiden när jag tänker efter. Dels mår jag som sagt inte bra. Vi har nästan slut på vatten hemma så kan knappt göra någonting som vi brukar. Typ måste duscha på jobbet eller hos en vän, kan inte tvätta kläder, osv. Sen så är jag fortfarande ny på jobbet med allt vad det innebär. Pendlar dessutom långt i en bil som inte är direkt bekväm att köra längre sträckor. Pga avståndet till jobbet blir det heller inte mycket fritid. Hästen är skadad.
Ursäkta gnäll men jag känner att det börjar bli svårt att hålla ihop. Snart semester...
Ja det kan säkert ha någonting med saken att göra. Det är ju många stressmoment hela tiden när jag tänker efter. Dels mår jag som sagt inte bra. Vi har nästan slut på vatten hemma så kan knappt göra någonting som vi brukar. Typ måste duscha på jobbet eller hos en vän, kan inte tvätta kläder, osv. Sen så är jag fortfarande ny på jobbet med allt vad det innebär. Pendlar dessutom långt i en bil som inte är direkt bekväm att köra längre sträckor. Pga avståndet till jobbet blir det heller inte mycket fritid. Hästen är skadad.
Ursäkta gnäll men jag känner att det börjar bli svårt att hålla ihop. Snart semester...
Hade tänkt springa på lunchen idag men har blivit snorig så jag funderar på om det är dumt då? Har inga andra förkylningssymptom än men det kan ju komma... Annars tar jag en vovvepromenad i alla fall
Prova att jogga lite och om pulsen och ansträngningen är ungefär som vanligt skulle åtminstone jag våga köra ett lugnt pass. Lite snorig kan man ju bli av många anledningar.
Jag skulle också bli stressad av de där omständigheterna. Jeezuz, bara ett nytt jobb kan ju göra att man är som en överkokt brytböna. Att smärtan i munnen kan orsaka trycket över bröstet, som @Mineur är inne på, eller att smärtan är droppen som får bägaren att rinna över, skulle inte heller förvåna mig.
Jag hoppas verkligen att du kan ladda om lite under semestern, att du får svar på din vårdbegäran och att det regnar som satan så att ni får upp vattennivån igen.
KRAM!
Fy så jobbigt Inte konstigt man blir stressad och mår sämre när det blir så mycket på en gång. Nytt jobb är påfrestande för man vill lära sig allt för att det ska börja flyta på och så vill man vara på alerten. Klart det blir skillnad mot när du studerade, det gick ju fort från att du blev klar till att du fick jobb.
Det där med vattnet är också skit! Vi har också haft torr sommar och försöker att tänka oss för gällande vattnet, hemskt om det skulle ta slut! Det är inget alternativ att borra nytt hål?
Ja precis, jag vill ju prestera och vara duktig på jobbet fastän ingen egentligen förväntar sig det när jag har jobbat i bara två månader... Typiskt mig. Så dumt.
Jo vi måste borra ny brunn. Jag sa till maken senast härom veckan att jag vägrar bo här om vi inte löser vattenproblemet, jag orkar inte. Varför vi inte gjort det tidigare är för att vi inte äger huset och vill inte lägga så mycket pengar på det då. Vi håller på och snackar med bankerna om huslån men eftersom jag inte har fast jobb är dom griniga... Vattnet tog slut för några år sen och det var hemskt. Nu är det inte slut men väldigt nära...
Jag är likadan gällande jobb och annat, vill vara duktig och visa mitt bästa.
Men om ni hyr så får väl hyresvärden stå för den kostnaden och lösa problemet eller?
Hyresvärden är min svärmor Alltså vi har pratat om det såklart men det har ändå funkat hyfsat fram till nu. Typ att vi har fått hålla igen litegrann och då har det gått bra. Men nu går det inte längre.
Ja och det är ju ingen dålig sak egentligen men det blir dåligt när det blir högre krav än vad någon annan förväntar sig...
Hyresvärden är min svärmor Alltså vi har pratat om det såklart men det har ändå funkat hyfsat fram till nu. Typ att vi har fått hålla igen litegrann och då har det gått bra. Men nu går det inte längre.
Har ni för avsikt att köpa huset så småningom?
Undrar som @Tassetass om ni planerar att köpa det av henne eller hur det är tänkt?