Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Min tandläkare har semester och jag har bitit sönder en tand, nu när jag kollar efter tandläkare hittar jag Aqua Dental som har gott om...
Kropp & Själ
Jag har lite bekymmer när jag ska sova på kvällen då jag blir stressad och irriterad på olika ljud trots att jag är trött.
Tex nu då en...
Kropp & Själ
För ett antal år sedan, många år sedan, tappade jag kontakten med ett antal kompisar. Sånt är livet. Jag har inte lagt ned någon tid på...
Kropp & Själ
Jag har tittat på för många framtidsfilmer helt enkelt. Så jag började fundera på hur framtidsmänniskan skulle kunna se ut.
Vilka anlag...
Kropp & Själ
Jaha kära Bukefalister, nu tänker jag rådfråga er. Någon kanske har haft liknande problem, vem vet?
Har sen några veckor tillbaka ont i...
Kropp & Själ
Min konstiga kropp reagerar med stark smärta så fort jag ska göra något tråkigt. Det är ju helt klart ett hjärnspöke men det är förbenat...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.