Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Min tandläkare har semester och jag har bitit sönder en tand, nu när jag kollar efter tandläkare hittar jag Aqua Dental som har gott om...
Svar
1
· Visningar
312
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Jag får noll och ingen hjälp av vården men nu får jag snart ett psykbryt! De senaste 1+ året har jag blivit jätteyr när jag tränar, så...
Svar
17
· Visningar
968
Senast: Tora
·
Kropp & Själ Eftersom min sömn har kajkat ur fullständigt igen och psykiatrin/vården inte, av förklarliga och förståeliga skäl, är så pigga på att...
2
Svar
35
· Visningar
2 212
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Jag är fet. Jag måste göra något åt det. Problemet är att äta är ett beroende, och ffa ångesthantering. Även om mycket av min ångest...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
11 665
Kropp & Själ Kära 1177 Bukefalos - vad har jag blivit biten av? Precis innan jag skulle gå hem från stallet idag kände jag hur någonting verkligen...
Svar
13
· Visningar
1 618
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ Jag har lite bekymmer när jag ska sova på kvällen då jag blir stressad och irriterad på olika ljud trots att jag är trött. Tex nu då en...
2
Svar
20
· Visningar
6 402
Senast: Suspiria
·
Kropp & Själ Jag fick ryggskott för första gången i fredags, det smällde till när jag red :arghh: Jag har lite problematisk rygg och smärta/stelhet...
Svar
10
· Visningar
1 121
Senast: GotAsecret
·
Kropp & Själ Jag har en nära anhörig som har depression. Jag försöker stötta så gott jag kan, men känner att även jag skulle behöva ha någon att...
Svar
2
· Visningar
618
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Jag färgar (tonar närmare bestämt) håret med jämna mellanrum. Nu ska det klippas idag och jag hade egentligen velat ha det färgat till...
Svar
11
· Visningar
4 087
Senast: Pancakes
·
Kropp & Själ Nu tänker jag i förebyggande syfte i första hand, inte när anfallet är ett faktum. Om du har fått hjälp med förebyggande behandling...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 392
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Sedan vinterns nära-väggen-upplevelse har jag försökt ändra mitt liv så att det inte ska hända igen, men jag lyckas inte riktigt...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
20 409
Senast: Korven
·
Kropp & Själ Vissa människor är sjuka ofta och andra nästan aldrig. Känslig fråga men hur dålig är du när du bestämmer dig för att inte gå till...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
10 850
Senast: hoppeloppe
·
Kropp & Själ För ett antal år sedan, många år sedan, tappade jag kontakten med ett antal kompisar. Sånt är livet. Jag har inte lagt ned någon tid på...
Svar
10
· Visningar
1 172
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Jag är väl tyvärr inte ensam om att ha en strejkande kropp. Kanske kan vi drabbade prata och stötta varandra? Jag har ischias och det...
Svar
10
· Visningar
813
Senast: coolia
·
R
Kropp & Själ För en månad sedan lyckades min lillasyster äntligen lämna sin sambo (arbetslös, missbrukare och psykiskt sjuk) och befinner sig sedan...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 061
Senast: Raderad medlem 19815
·
Kropp & Själ Jag har tittat på för många framtidsfilmer helt enkelt. Så jag började fundera på hur framtidsmänniskan skulle kunna se ut. Vilka anlag...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 897
Senast: sjoberga
·
Kropp & Själ Jaha kära Bukefalister, nu tänker jag rådfråga er. Någon kanske har haft liknande problem, vem vet? Har sen några veckor tillbaka ont i...
Svar
2
· Visningar
519
Senast: Texaz
·
Kropp & Själ Med anledning av den försvunna flickan (tack och lov återfunnen) så undrar jag om du har gjort något riktigt hemskt som barn/tonåring...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 975
Senast: nullo-modo
·
Kropp & Själ Status: viktnedgång in the making. Går promenader nästan dagligen. Fick för mig att prova att springa. Försöker springa i alla fall...
2
Svar
26
· Visningar
1 835
Senast: Alos
·
Kropp & Själ Min konstiga kropp reagerar med stark smärta så fort jag ska göra något tråkigt. Det är ju helt klart ett hjärnspöke men det är förbenat...
Svar
5
· Visningar
594
Senast: GotAsecret
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama