Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Mitt i semestertider så har jag tappat vad jag förmodar är en lagning (vet inte säkert) på den 5e tanden framifrån i överkäken. Biten...
Svar
5
· Visningar
3 055
Kropp & Själ Förlåt för mina en miljon trådstarter :o Men jag har en fundering och vill veta lite mer innan jag ger mig in i en diskussion med...
Svar
13
· Visningar
4 516
Kropp & Själ Det är dags igen... :banana: Buketräff Svärdsjö 2017 den 8 juli :up: Jag har helt sonika bestämt ett datum eftersom flera av min helger...
59 60 61
Svar
1 210
· Visningar
66 391
Senast: Raderad medlem 94602
·
Kropp & Själ Erkänner. Jag börjar bli bitter :meh: Mitt ena (främst) knä har strulat hela våren och min sjukgymnast konstaterade på symptom o...
2
Svar
35
· Visningar
2 514
Senast: Pudlan
·
Kropp & Själ Min läkare, eller AT-läkaren på VC som jag var hos i våras och som sen sett till att jag fått göra en massa test (allergi och astma) för...
Svar
3
· Visningar
925
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ Är nu inne på min 4:e dag med hög feber, tar ungefär 4 brusalvedon 500 mg per dag. Nu har jag slängt pappret som fanns på burken, men...
2 3
Svar
40
· Visningar
8 549
Senast: Lipperta
·
Kropp & Själ Ännu en tråd om mina artriter :p Men min fråga är, är det någon som har hört talas om eller kanske rent av har själv, psoriasisartrit...
Svar
18
· Visningar
1 409
Kropp & Själ I onsdags domnade min högerarm bort. Det stickte så som om den somnade men det släppte inte, det gick ner I handen och lillfingret och...
Svar
2
· Visningar
503
Senast: CillaW
·
Kropp & Själ Mina gamla ärr på båda knäna har blivit illröda och står uppåt mer än innan (vi snackar ärr som knappt varit synliga på 20 år). Det gör...
Svar
1
· Visningar
2 358
Senast: Teilani
·
Kropp & Själ jag har en tatuering på skenbenet som jag inte är nöjd med. Jag kan inte bestämma mig om jag ska ta bort den eller tatuera över... det...
Svar
4
· Visningar
885
Senast: GotAsecret
·
Kropp & Själ Jag vet inte om det finns andra möjligheter att "ge av sig själv", men att ta ställning till organdonation, att anmäla sig till...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
5 903
Senast: Alos
·
Kropp & Själ Hej Buke. Har funderat på att skriva den här tråden länge, och kanske borde jag också ha gjort det för längesen, men nu känner jag...
Svar
7
· Visningar
2 737
Senast: Valptass
·
Kropp & Själ I november är det 10 (!!) år sedan jag fick munnen insparkad av en häst. Ni är många som följt mig under alla år och jag minns så väl...
Svar
16
· Visningar
1 340
Senast: Sonic76
·
  • Låst
Kropp & Själ För någon vecka sen fick jag skjuts hem av en snubbe och hans flickvän + hennes kompis, efter att ha varit på bröllop. Jag känner inte...
33 34 35
Svar
694
· Visningar
28 312
Senast: LenaH
·
Kropp & Själ Det senaste året har jag varit väldigt frusen av mig och det har hänt att jag vaknar mitt i natten och fryser trots varmt i sovrummet...
2
Svar
39
· Visningar
13 155
Kropp & Själ Jag misstänker att det är många här på forumet som äter p-piller, och Google ger mig inte så mycket svar. Jag beställde precis neovletta...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 021
Senast: Gnist
·
Kropp & Själ Jag tänker framför allt på knäna. Jag sitter ofta så när jag jobbar (framför datorn) för att jag tycker det är skönt. Min chef brukar...
Svar
15
· Visningar
11 864
Kropp & Själ Jag och mina föräldrar ska in och titta på invigningen på Citybanans 2 nya stationer imorgon och helt plötsligt dök det upp en rädsla...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
6 905
Senast: Petruska
·
Kropp & Själ Någon som kan berätta lite om hur det är att stå på kortison? Träffade min medicinläkare idag. Det finns preliminära provsvar från...
2 3
Svar
57
· Visningar
8 439
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Blev skallad rejält av min häst i galoppen i förrgår. Typ stjärnsmäll :crazy: Hade tur att skärmen på hjälmen tog stor del av smällen så...
Svar
4
· Visningar
1 043
Senast: Wembley
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama