Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag läste en ny artikel om att de som åt ppiller inte behöver ha mens, jag alltid blivit itutad att man SKA ha mens även fast man äter...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
8 306
Senast: sweep
·
Kropp & Själ Känner att jag måste skriva av mig någonstans och buke brukar vara bra på att finnas där.. I fredags kväll fick jag reda på att en nära...
Svar
14
· Visningar
1 735
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Hej! Jag har mått illa i ungefär 2 månader nu. Jag mår illa efter maten och undrar om någon vet vad detta är. Min bror säger att det är...
Svar
19
· Visningar
4 821
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Brukar borrelia-utslag klia? Om det hunnit växa sig lite större...
Svar
15
· Visningar
1 499
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Någon som sett dokumentären på Netflix? Jag såg den nyss och är väldigt chockad. Så mycket som vänts på huvud. Sen är det svårt att veta...
Svar
17
· Visningar
1 531
Senast: AnnDerry
·
Kropp & Själ Godkväll kära bukare :) Har någon en erfarenhet om att vårdpersonal brutit mot sekretess gentemot anhöriga? Kanske är det fel användning...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 958
Senast: Tassetass
·
  • Låst
Kropp & Själ Vi lagar mycket mat (eller pratar iaf mycket om det :D) så jag drar igång en ny tråd. Eftersom jag inte har min ramslöksskog ännu så...
98 99 100
Svar
1 989
· Visningar
71 884
Kropp & Själ Jag äter en tablett Quetiapine till kvällen på grund av ångest och depression, men då jag börjar bli rätt trött på biverkningarna vill...
Svar
1
· Visningar
1 114
Senast: Soffan74
·
Kropp & Själ Är det någon mer jag som har gått upp i vikt pga någon medicin? Jag har gjort det. Från 58 kg till nu 90 kg. Äter en hel del...
8 9 10
Svar
195
· Visningar
24 277
Senast: Soffan74
·
Kropp & Själ Besväras ju av återkommande anemi. Det har avhjälpts med att jag fått blod. Sedan i julas en gång i månaden. Jag blir rejält påverkad av...
2
Svar
39
· Visningar
3 509
Kropp & Själ Jag postar detta under anonymt nick då det inte är jag utan sambo som har ont. Min sambo har haft smärtor i ljumskarna (framförallt den...
Svar
14
· Visningar
2 307
Senast: Bufera
·
Kropp & Själ Vilka parfymer är populära till killar i 17-18 årsålder? Mina googlingskunskaper är väl sisådär och får bara upp äldre sidor.
Svar
16
· Visningar
17 270
Senast: Casteloro
·
Kropp & Själ Hej Buke, var till doktorn för ett tag sen för att jag känt för mig onormalt hänging, har bla haft yrsel, feber som kommit och gått de...
Svar
7
· Visningar
870
Senast: Korven
·
Kropp & Själ Undrar om någon av er har testat att baka mellanmåls-bars som verkar vara rätt poppis i staterna? Söker nämligen recept på det, och...
Svar
0
· Visningar
312
Kropp & Själ Hjälp mig få fina händer! Jag har självsprickor och fnasig hud, med förhårdnader främst på pekfingrarna. De kliar inte men är mycket...
2
Svar
24
· Visningar
2 676
Senast: Retro
·
Kropp & Själ Jag känner en familj som nyss kommit tillbaks efter att ha varit i Etiopien ett tag. Tjejen berättade att där är det vanligt att man rör...
2 3
Svar
55
· Visningar
6 775
Senast: Oldie
·
Kropp & Själ Jag sitter här och gråter och har panik. Känner mig nästan chockad och det känns som hela världen rasar. Jag har varit sjukskriven på...
2
Svar
39
· Visningar
3 464
Senast: kryddelydd
·
Kropp & Själ Jag såg att det redan finns en tråd om Ergenyl, men då den har några år på nacken tänkte jag att det kanske är bättre att starta en ny...
Svar
10
· Visningar
3 931
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Jag ska prata inför en grupp tjejer om några veckor om hur det är att vara kvinna i en mansdominerad bransch. Jag vet redan vad jag ska...
2
Svar
29
· Visningar
2 039
Senast: Sonic76
·
Kropp & Själ Finns det något liknande att köpa? Den jag har nu är slut som artist men varit till mycket nytta. HAr den på köksbordet och behöver...
Svar
2
· Visningar
1 099
Senast: Nebraska
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama