Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Känner att jag måste skriva av mig någonstans och buke brukar vara bra på att finnas där..
I fredags kväll fick jag reda på att en nära...
Kropp & Själ
Hej!
Jag har mått illa i ungefär 2 månader nu. Jag mår illa efter maten och undrar om någon vet vad detta är. Min bror säger att det är...
Kropp & Själ
Någon som sett dokumentären på Netflix? Jag såg den nyss och är väldigt chockad. Så mycket som vänts på huvud. Sen är det svårt att veta...
Kropp & Själ
Godkväll kära bukare :) Har någon en erfarenhet om att vårdpersonal brutit mot sekretess gentemot anhöriga? Kanske är det fel användning...
Kropp & Själ
Besväras ju av återkommande anemi. Det har avhjälpts med att jag fått blod. Sedan i julas en gång i månaden. Jag blir rejält påverkad av...
Kropp & Själ
Jag postar detta under anonymt nick då det inte är jag utan sambo som har ont.
Min sambo har haft smärtor i ljumskarna (framförallt den...
Kropp & Själ
Jag känner en familj som nyss kommit tillbaks efter att ha varit i Etiopien ett tag. Tjejen berättade att där är det vanligt att man rör...
Kropp & Själ
Jag ska prata inför en grupp tjejer om några veckor om hur det är att vara kvinna i en mansdominerad bransch. Jag vet redan vad jag ska...
Hundavel & Ras Det finns väl ett par gener (minst två, är ju inte samma hos mops som fransk bulldog) som kopplas till det, även om andra faktorer också...
Hästmänniskan Något stall med bra och rättvist sätt att fördela röda dagar och annat arbete i stallet mellan uppstallade i box?
I stallet jag står i...
Foder & Strö Generellt kan man väl anta att hästarna får i sig betydligt mer järn än vad grovfodret innehåller? Vattnet + dolt järn i kraftfoder och...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.