Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag har lust att byta deodorant då jag inte är så nöjd med den jag använt ett tag. Tycker inte den hjälper såsom jag egentligen vill -...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 609
Senast: Nizhoni
·
Kropp & Själ Jag trodde aldrig att jag skulle kunna operera mig "skönhetsmässigt" men då mina hängande ögonlock irriterar mig så har jag i alla fall...
Svar
10
· Visningar
1 105
Senast: Rie
·
Kropp & Själ Inspirerad av tråden om skönhet och mode tänkte jag lite på min hårsituation. Jag låg ju för en tid sedan inne på VEEG och hade...
Svar
0
· Visningar
169
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Jag har begåvats med ett ledset/argt/trött ansiktsuttryck när jag är avslappnad, när jag bara är mig själv sas. Som till exempel en...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
7 649
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ ... eftersom min gamla slog gnistor och släckte ner halva lägenheten igår :nailbiting: Den jag hade innan det small också sönder så det...
Svar
1
· Visningar
496
Senast: skerper
·
Kropp & Själ Ja, till hästarna har ju iaf vissa här järnkoll på vilka mineraler och vitaminer man bör ge, vilka som har bäst upptag osv. Men hur är...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
8 635
Senast: Unafraid
·
Kropp & Själ Någon här som gjort det? Fick du några biverkningar efteråt? Bältros är väl rätt smärtsamt så jag funderar på att ta vaccin, tyvärr är...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 242
Senast: CillaW
·
Kropp & Själ I ungefär 3 veckors tid har jag haft nervryckningar i mitt vänsteröga. Första dagarna var det nästan konstant men sedan har det kommit...
2
Svar
30
· Visningar
1 488
Senast: Rosett
·
Svar
2 006
· Visningar
106 212
Senast: _FiA_
·
Kropp & Själ Kanske världens dummaste fråga, men jag har aldrig varit på den flygplatsen, så vill fråga. Jag håller på å spånar på att få ihop en...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
10 258
Kropp & Själ Tips på bra hårinpackning för torrt och slitet hår? Tänkte försöka skämma bort det lite. Får gärna vara med lite skydd för färgat...
2
Svar
24
· Visningar
1 248
Senast: Pancakes
·
Kropp & Själ Senaste veckan har jag haft väldigt kraftig huvudvärk och jag förstår inte varför. Ligger främst bakom höger öga/höger sida av huvudet...
Svar
6
· Visningar
927
Senast: kakan89
·
Kropp & Själ Jag befinner mig i ett hypomant tillstånd och har inte sovit på snart 24 timmar. Å innan dess sov jag bara i två timmar pga en medicin...
2
Svar
21
· Visningar
1 806
Senast: cirkus
·
Kropp & Själ Sucka! Jag har en storlek större rumpa än byst och midja och gillar klänningar. Det lär ju inte direkt vara ovanligt men ändå...
Svar
3
· Visningar
451
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Hittade ingen riktigt bra tråd så jag startar en ny. Det är ett vildskott för det är sällsynt men vem vet - kanske det finns någon med...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
6 569
Senast: machafuko
·
Kropp & Själ I helgen nåddes jag av nyheten att några vidriga ungar skjutit ihjäl en svan i närheten av mig. Svanen i fråga var pappa till sju ägg...
Svar
14
· Visningar
1 109
Senast: Singoalla
·
Kropp & Själ Med 3kg kvar av graviditetskilona från denna graviditeten börjar jag fundera på min garderob som är under all kritik. Jag har kläder...
2
Svar
20
· Visningar
1 789
Kropp & Själ Jag har bränt mina axlar och nacke! Det gör fruktansvärt ont, svider och jäklas. Så nu behöver jag tips på bra after sun som svalkar...
2
Svar
33
· Visningar
1 282
Senast: sthu
·
Kropp & Själ Efter 5 år i stalljobb och en hemsk höst behövde jag unna mig en ny garderob då jag levt i stallkläder dessa år. Jag ville göra något...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 701
Senast: BernT
·
Kropp & Själ Jag behöver köpa badkläder men hittar inte vad jag ska ha. Den enda jag hittills hittat och som jag vill ha är den här, i den färgglada...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
5 732
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar