Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Peter Hahn hade jag inte kollat men gjorde det nu. Hiskeliga priser plus att jag inte hittade rätt där heller.Har du tittat på Peter Hahn (postorder) eller Details (butik i Stockholm)? Skulle du kunna tänka dig att köpa top och byxor på olika ställen? Svarta eller marinblå byxor kan ju kombineras med topp i färg. Och då behöver det kanske inte vara samma fabrikat om det inte finns?
Har du tittat på Peter Hahn (postorder) eller Details (butik i Stockholm)? Skulle du kunna tänka dig att köpa top och byxor på olika ställen? Svarta eller marinblå byxor kan ju kombineras med topp i färg. Och då behöver det kanske inte vara samma fabrikat om det inte finns?
Inte bygel men bh-del.Tänkte precis samma som dig! Satsa på att köpa en underdel med ben och hitta ett linne med bygel (för det ville du ha va?) i. Är brallorna neutrala kan du ju skaffa flera olika överdelar som funkar till
Inte bygel men bh-del.
Bonprix har ju flera olika byxor som kan passa till vad som helst.
Tack för tipset men jag har redan hunnit leta där. De har tyvärr inget för mig, varken tankinis eller passande byxor. De shorts de har är inte av intresse.Kolla timarco.com fanns flera olika där!
Bonprix har ju bästa sortimentet men det är ändå svårt att hitta något jag vill ha förutom min favorit. Den du länkade till är fin men det är lite för mycket papegoja över den. Kanske kan den hamna i kategorin "duger". Men det är byglar på den vilket jag inte vill ha.Hade inte Bonprix något av intresse?
ex.vis den här? https://www.bonprix.se/produkt/bygeltankini-oeverdel-groen-moenstrad-928387/#image
Är den här för småprillig?Jag behöver köpa badkläder men hittar inte vad jag ska ha. Den enda jag hittills hittat och som jag vill ha är den här, i den färgglada varianten, men min storlek är slutsåld.
Ingen annan är lika snygg och jag har letat i en rad olika butiker, bl.a. Lindex, H&M, Cellbes, Ellos, KappAhl och kanske någon mer, men ingen har något vettigt alls. Cellbes har en som liknar den jag vill ha, men jag gillar inte riktigt färgen som känns lite för dov. Men i värsta fall så kan "den duga".
Bonprix har några modeller med snygga mönster men de saknar FÄRG. Jag vill helst inte ha svart/vitt/grått som är så "not me". Och jag vill inte ha hysteriska färgblaffor heller så man ser ut som en papegoja. Inte för småprilliga mönster och inget i marimekkostil eller liknande.
Finns det andra butiker (i Sverige) som har ett riktigt bra sortiment med tankinis? Även offline-butiker.
Ja, tyvärr. Och färgen är fel. Jag vill ha något rött, vinrött, lila eller något sådant. Mönstret på den här baddräkten är ok, men vill ju slippa baddräkt. Jag överväger också den här men vet inte riktigt.
De har tydligen bara sortimentet från Salta Bad.På Evanette köpte jag min när jag letade runt.
Jo, det blir nog så att jag får köpa underdelen på ett ställe och tankinin på ett annat. Ellos hade några enfärgade som kanske kunde duga. De mönstrade var lite för "prilliga".Jag ser att du hade kikat på ellos men tycker dom hade mycket fint så jag tänkte tipsa om det ändå
Till exempel
https://www.ellos.se/ellos-collection/tankini/1051860-01
https://www.ellos.se/ellos-collection/tankini-med-uttagbar-vaddering/7000304-02
https://www.ellos.se/ellos-collection/tankini-i-balconettemodell/7000331-07
Håller med dom andra som har tipsat om att köpa underdel på ett ställe och överdel på ett annat, är betydligt lättare att hitta något man gillar då
Ja, jag har kollat där men jag hittade inget med färg. Allt var svart eller mörkblått.Har du kollat på Miss Mary?
Jag tycker de har lite mer rejäla grejor både för bad och underkläder.
Kostar kAnske lite mer än vissa andra men bra kvalité generellt tycker jag. Har handlat där tidigare men vet inte vad de har just nu.
Jag läste att du inte vill visa låren?
Då finns också kjolbaddräkt.
Tack för tipsen!Ulla Popken verkar ha en hel del - där kanske det går att hitta något?
Change har en ljusblå Tankini - förvisso omönstrad men kanske roligare än mörk
Abecita har några varianter - kanske säljs deras produkter i närheten av dig?
Och det kan vara värt att kolla i sportaffärer också om du har vägarna förbi en sådan
Så tråkigt! Jag som tyckte att Ulla Popken verkade ha rätt många ändå (fler än de flesta andra affärer iaf )Tyvärr hittade jag inte rätt där heller. Abecita hade bara en med färg och den var inte i den röda färgskalan som jag vill ha.
Jo, de hade ganska många och en var åt det håll jag söker, d.v.s. rosa mönster på enfärgad botten, men den kändes ändå inte helt rätt. Dessutom var man tvungen att köpa en trosa till som jag inte kommer att använda eftersom den saknar ben.Så tråkigt! Jag som tyckte att Ulla Popken verkade ha rätt många ändå (fler än de flesta andra affärer iaf )
Men hoppas du hittar något när du letar i fysiska affärer!