Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Egentligen en väldigt kort fråga. Jag letar efter ansiktstvätt (servetter eller att använda med bomullspaddar) som inte behöver sköljas...
2
Svar
34
· Visningar
2 181
Senast: EmmaBovary
·
Kropp & Själ Jag måste ta och sluta snåla på rakblad! SÅ ha nya fräscha blad hemma!
Svar
6
· Visningar
847
Senast: Tranan
·
Kropp & Själ I morse fick en sticka i tummen när jag stängde ladugårdsporten. Problemet är att den åkte in djupt så jag kommer inte åt den med en...
Svar
15
· Visningar
14 494
Senast: fejko
·
Kropp & Själ Alltså. Vaglar från helvettet. Hur blir man av med dem? Kan inte minnas att jag haft en vagel på flera år. Så i February fick jag den...
Svar
11
· Visningar
2 770
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Vi satt ute och åt middag vid picknickborden, hade en liten bebis i famnen och gungade henne lite när jag satt, sen gick vi in och satt...
Svar
1
· Visningar
372
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ För en vecka sedan träffade jag en läkare och en psykolog och de bedömde att jag är bipolär och inte enbart lider av svår depression som...
Svar
12
· Visningar
1 808
Senast: Lipperta
·
Kropp & Själ Tycker mig vid flera tillfällen ha sett personer med AS/autism här som nämnt att de valt att INTE använda sig av kommunens boendestöd...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 972
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Är det någon som provat söka vård via appar (KRY, Min doktor) och vill delge erfarenheter från detta? I och med att den traditionella...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 344
Senast: Roheryn
·
Kropp & Själ Hade oskyddat sex i torsdags, i fredags upplevde jag att det kliade i underlivet samt att flytningarna luktade märkligt. Inte...
Svar
3
· Visningar
680
Senast: kakan89
·
Kropp & Själ Nu behöver jag Buke-hjälp för jag har drabbats av något konstigt. Igår var det väldigt soligt och varmt. Jag jobbade i trädgården hela...
Svar
9
· Visningar
889
Senast: sthu
·
Kropp & Själ Detta är intressant, det verkar som abortmotståndarna lyckats flytta fram sina schackpjäser så pass att frågan fått luft under vingarna...
16 17 18
Svar
356
· Visningar
24 438
Senast: kryddelydd
·
Kropp & Själ ...säga ditt smala åbäke till någon men inte ditt feta skrälle? Under förutsättning att den nu är smal resp tjock person det sägs till...
31 32 33
Svar
650
· Visningar
30 518
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Jag har under ca 1 månads tid trappat ut Cymbaltan och långsamt fasat in Cipralex. Nu är jag uppe i startdosen på Cipralex och sedan 1...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
63 050
Senast: Minett
·
Kropp & Själ En tråd för uppdatering om daglig status rörande fekalier:up:, missöden och annat relaterat. :turd:
4 5 6
Svar
103
· Visningar
6 701
Senast: Asko
·
Kropp & Själ Hur funkar det egentligen med smittspårning av klamydia? Vad händer om man bara har ett förnamn och ungefärlig ort på exempelvis ett...
Svar
2
· Visningar
686
Senast: Amha
·
Kropp & Själ min mamma blev sjuk i cancer för 1,5 år sedan. Hon gick bort för 2 dagar sedan. Det blev snabbt värre och hon blev sängliggandes de...
2
Svar
31
· Visningar
2 880
Senast: Smurfoff
·
Kropp & Själ För att göra en lång historia kort: Jag har blivit utfryst på mitt jobb i flera år. Aktivt av 1 person och passivt av resten när denne...
Svar
4
· Visningar
853
Kropp & Själ Om lite mindre än en vecka är det dags att ta fram handduken och plocka syrener... Vi kommer ihåg Douglas Adams och Sir Terry Pratchett...
Svar
10
· Visningar
704
Senast: sthu
·
Kropp & Själ Vad äter ni för middag ni som jobbar "kontorstider". Jag ska börja på nytt jobb vilket kommer innebära längre dagar och kortare tid för...
2
Svar
25
· Visningar
1 905
Kropp & Själ På tisdag har jag en tid för klipp och färg hos min frisör och jag är sugen på något lite nytt. Jag kör balayage när jag är hos henne...
Svar
1
· Visningar
493

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka