Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ I alla år har jag haft problem med torra förhårdnader på fotsulorna, som måste filas o smörjas för att förebygga smärtsamma sprickor...
Svar
0
· Visningar
624
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ Hej alla, Jag ska förhoppningsvis till Gbg i helgen och eftersom jag bor i en håla så känns det som om jag kommer kunna hitta en massa...
Svar
7
· Visningar
604
Senast: Petruska
·
Kropp & Själ Någon här som har erfarenhet av det? Som patient eller anhörig då. Vad finns det för för- och nackdelar? Vilka instanser deltog och...
Svar
7
· Visningar
1 332
Senast: trazel
·
Kropp & Själ Jaha, då har man hamnat där så många andra också hamnat. Jag har blivit sjukskriven på heltid i två veckor för utmattningssyndrom. Jag...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
5 646
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ ...eller "Invektiv vi glömt den dag de skulle behövts". Denna tråd skall ses som en lagerhylla man kan plocka invektiv från, de dagar...
Svar
11
· Visningar
716
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Har de senaste dagarna haft rätt mycket huvudvärk och värk i ansiktet- tänk typ känslan av bihåleinflammation men jag har inte alls...
Svar
16
· Visningar
16 546
Kropp & Själ Länge sedan jag var aktiv på sidan. Tror att många av er kommer att ropa TROLL för detta som har skett kan inte och ska inte kunna...
Svar
11
· Visningar
1 495
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ Någon här som går och intimvaxar sig på salong? Vad har ni för erfarenheter? För och nackdelar? Hur länge brukar det hålla innan det är...
Svar
1
· Visningar
565
Senast: lady_vip
·
Kropp & Själ Snart kanske jag står utan häst. Jag kommer sakna det men samtidigt ska det bli skönt att lägga tusenlapparna på sparande istället...
Svar
5
· Visningar
495
Senast: Monkie
·
Kropp & Själ Träningsvärk inom citationstecken, för jag tror inte att det är träningsvärk. Men det känns som en öm muskel. Jag får det lite då och...
Svar
6
· Visningar
1 344
Senast: Inglorion
·
Kropp & Själ Det ska jag göra:-) Dock har jag i-landsproblemet att jag inte har valt vilket ännu. Har ni några trevliga tips? Jag tror att jag vill...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 121
Senast: Inglorion
·
Kropp & Själ Efter att ha producerat två ungar har min kropp gått bananas. Den är allmänt rätt risig efter graviditeterna och dessutom en tråkig...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 944
Senast: TinyWiny
·
R
Kropp & Själ Jag är på jakt efter en aktivitet som kan utföras i grupp i Stockholm. Jag hade gärna sett att vi gjort exempelvis femkamp på Gröna Lund...
2
Svar
22
· Visningar
1 622
Senast: Thalia
·
F
Kropp & Själ Hur många timmar sömn får du? Varför är sömnproblem så vanliga och kan man lösa det utan mediciner?
2 3 4
Svar
79
· Visningar
5 073
Senast: Amanda_F
·
Kropp & Själ Hej alla, Jag använder ansiktsprodukter från Maria Åkerberg och har gjort så sen förra sommaren. Men, för ett tag sen började ansiktet...
Svar
3
· Visningar
628
Senast: lady_vip
·
Kropp & Själ Ungefär två gånger om året, typ en gång i halvåret, så blir jag hemskt yr i ca två dagar. Det är såpass att jag blir sängliggande. Är...
Svar
7
· Visningar
790
Senast: Retro
·
Kropp & Själ Dags för det anonyma kontot igen. Efter en långvarig torka har jag för en tid sedan träffat en man att sexa med. Vi bor inte nära...
Svar
8
· Visningar
1 216
Senast: Ponylove
·
Kropp & Själ Funderar på att operera min näsa. Har problem med att näsvingarna dras inåt mot näsväggen när jag andas genom näsan. Dvs jag i princip...
2
Svar
22
· Visningar
2 165
Senast: Tora
·
R
Kropp & Själ Är det någon här som har gått i EMDR-terapi? Eller arbetat med det? Jag tycker det låter som riktig humbug men när jag googlar verkar...
2
Svar
37
· Visningar
2 524
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Jag behöver hjälp. Mitt liv är ett ständigt pussel. Det är säkert fler som har det så men alla är vi olika och jag känner att det är på...
2
Svar
31
· Visningar
3 308
Senast: BusBarro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar