Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Det var längesen jag skrev här nu, och jag vet egentligen inte varför...men jag behöver någonstans att ventilera och jag glömmer aldrig...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 306
Senast: Sonic76
·
Kropp & Själ ...vad ville ni då bli när ni blev stora? Hur långt från er drömbild av vad ni skulle jobba med hamnade ni? Vågade ni statsa på...
8 9 10
Svar
188
· Visningar
9 869
Senast: Modest
·
Kropp & Själ www.facebook.com/photo.php?fbid=1010347545716723&set=a.176271445791008.46680.100002244620441&type=3 (Varför syns inte bilden...??? Den...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
13 288
Kropp & Själ Dom flesta trådar jag gjort handlar om mediciner eller liknande... Och det är inget undantag nu heller! Är det någon här som äter...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
13 376
Senast: Saeta
·
Kropp & Själ Hur kommer man över den? Å hur ska jag förmå mig att ringa dom? Har sen några dagar haft värk i munnen och har själv lyckats lokalisera...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 845
Senast: MM
·
Kropp & Själ Hej på er! Jag är helt novis på vad man passar i för snitt och typ av kläder som överviktig. Kan ni komma med lite tips åt mig? Jag...
2
Svar
24
· Visningar
6 024
Senast: Maoam
·
Kropp & Själ Vi bor i ett vanligt villakvarter med 2 barn. Allt är toppen förutom att en medelålders granne glor. Alltså på ett obehagligt sätt varje...
2 3
Svar
43
· Visningar
7 443
Kropp & Själ Nej, nu överdrev jag. Men jag känner mig ledsen idag och skulle behöva lite stöd. Jag har varit singel i 2,5 år efter uppbrottet med...
Svar
5
· Visningar
1 097
Senast: skuggi
·
Kropp & Själ Utbruten från http://www.bukefalos.com/threads/jag-orkar-inte-leva-langre.1435860/ Siffrorna på hu många personer som tar livet av sog...
8 9 10
Svar
191
· Visningar
10 113
Kropp & Själ Mitt liv är en jävla soppa och jag orkar inte kämpa mer. Jag orkar inte. Jag vet inte vad jag ska ta mig till och ser inget ljus alls...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 002
Senast: Vallmo
·
Kropp & Själ Jag behöver lite input från er som joggar. Jag har precis tagit tag i min löpträning igen efter att ha haft uppehåll sen i september...
Svar
9
· Visningar
719
Senast: Zinfernia
·
Kropp & Själ Jag kan inte vara ensam här inne om att att ha en neuropsykiatrisk funktionsnedsättning. Hur får ni era liv att fungera?
12 13 14
Svar
266
· Visningar
16 716
Senast: Fan of Bill
·
Kropp & Själ Hej någon som vet hur man klarar att sluta med zolpidem? Jag har ätit denna tablett 10 mg varje dag i ca 3 veckor, först ca 2 veckor...
Svar
9
· Visningar
1 767
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ ... blir ert hår ett torrt fnöske varje gång ni använder sista-shampo? Jag använder mitt när jag varit hos frisören, hon har i en massa...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 537
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg! I morse kom jag på mig själv med en automatisk tanke som jag nog, vid närmare eftertanke, ofta använder mig...
Svar
16
· Visningar
1 615
Senast: farin
·
Kropp & Själ Jag är en superskeptiker och "tror" inte på mycket. Icke desto mindre - har man en plågsam sjukdom är det lätt att gripa efter...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
5 074
Senast: Jeffery
·
Kropp & Själ gårdagens I-landsproblem men ändå så viktigt! .... om det funnits internet typ 1910, på fröken Frimans tid. Vad finns det för strumpor...
Svar
1
· Visningar
368
Senast: ptr
·
Kropp & Själ Ibland dyker det upp trådar här på Buke som handlar om att TS mår dåligt och inte orkar längre. Till dig som har startat en sådan tråd...
Svar
0
· Visningar
406
Senast: Skorpion76
·
P
Kropp & Själ För att inte kontaminera nätdejttråden, väljer jag att göra en tråd där jag redovisar mina källor ang Herpes Genitalis. Angående...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 987
Senast: Modig_Korn
·
Kropp & Själ golit är en smula förundrad över de religiösa fanatikerna. De har en fantastisk plats som kallas paradiset, som de har en enkel icke...
2
Svar
26
· Visningar
1 295
Senast: Skorpion76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar