Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
...är så lättad, så nu sitter jag bara och gråter.
Sambon har legat inne sen i slutet av mars, svårt sjuk, två omgångar till IVA, och nu...
Kropp & Själ
För ungefär en vecka sedan började jag få väldigt ont i magen, det var som en sträng rakt ner från solarplexus till naveln. Stenhård var...
Kropp & Själ
Jag inser att det här på Buke finns flera som kan massor om Grekland, som älskar Grekland och som säkert har tips och råd inför en resa...
Kropp & Själ
Efter en lite väl hård sammanstötning med min hund så har jag fått ersätta en tand med ett implantat av märket Straumann. Tyvärr har det...
Kropp & Själ
Jag var nyss i Danmark och köpte med mig några olika Niveakrämer hem. Krämer av sorter som jag använt under många år.
Nu har jag öppnat...
Kropp & Själ
Har just misslyckats med ännu ett självmordsförsök. Vet inte hur jag ska ta mig vidare, är så arg och ledsen på mig själv. Jag gör bara...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.