Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Dagens I-landsproblem men ändå så viktigt! Vad finns det för bh:ar som är bekväma, täcker bröstvårtorna och har lagom med vaddering så...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 620
Kropp & Själ Vad funkar mot hosta, som inte läkare behöver skriva ut? Jag har ju bara hostat i en vecka drygt så jag orkar inte lägga energi på att...
Svar
6
· Visningar
1 157
Senast: Enya
·
Kropp & Själ ...är så lättad, så nu sitter jag bara och gråter. Sambon har legat inne sen i slutet av mars, svårt sjuk, två omgångar till IVA, och nu...
2
Svar
28
· Visningar
2 424
Senast: Jossan_92
·
Kropp & Själ Jag har funderar på att sätta in en spiral när jag ska till gyn nästa vecka (ja, jag har fått recept). Men jag är jättejättejätterädd...
Svar
16
· Visningar
3 944
Senast: Lavinia
·
Kropp & Själ För ungefär en vecka sedan började jag få väldigt ont i magen, det var som en sträng rakt ner från solarplexus till naveln. Stenhård var...
Svar
3
· Visningar
564
Senast: Piek
·
Kropp & Själ Jag inser att det här på Buke finns flera som kan massor om Grekland, som älskar Grekland och som säkert har tips och råd inför en resa...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
4 383
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Efter en lite väl hård sammanstötning med min hund så har jag fått ersätta en tand med ett implantat av märket Straumann. Tyvärr har det...
Svar
9
· Visningar
1 499
Senast: Nebraska
·
Kropp & Själ Jag var nyss i Danmark och köpte med mig några olika Niveakrämer hem. Krämer av sorter som jag använt under många år. Nu har jag öppnat...
Svar
16
· Visningar
1 374
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Jag är frustrerad, ledsen och arg på mig själv. Har inte riktigt någon att be om råd, så jag vänder mig hit. Jag SKA gå ner i vikt...
2
Svar
30
· Visningar
2 787
Senast: Lager
·
Kropp & Själ I morse när jag körde bil på väg mot Kusten, så mötte jag på tre olika platser efter landsvägen joggare och detta med joggande tycker...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
4 454
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Hej buke. Ligger vaken och nojar och hoppas att någon har något klokt att säga :o I höstas fick jag utslag som jag själv trodde var...
Svar
1
· Visningar
664
Senast: escodobe
·
Kropp & Själ Hej alla Beauty-fantaster här på Buke ;) Nu jobbar jag på mindre kontor, och har därav blivit ganska lat med sminkningen i vardagen...
Svar
17
· Visningar
2 133
Senast: Modest
·
  • Låst
Kropp & Själ Har just misslyckats med ännu ett självmordsförsök. Vet inte hur jag ska ta mig vidare, är så arg och ledsen på mig själv. Jag gör bara...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
116 119
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ Jag har i en annan tråd skrivit om mina problem att miktionera (delvis?) till följd av en misslyckad katetersättning i samband med...
Svar
10
· Visningar
1 438
Senast: Tora
·
Kropp & Själ Jag är väldig kort. Så kort, 152cm, att jag inte kan köpa byxor för vuxna ( om jag inte vill lägga upp dem) utan behöver handla på...
Svar
5
· Visningar
1 517
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Någon som har erfarenhet av en spiral som har försvunnit? Antingen att den vandrat upp i kroppen eller att den åkt ur? Hur har det...
2
Svar
28
· Visningar
15 805
Senast: Mois
·
Kropp & Själ Huvudfrågan är: När passerar man gränsen för att vara tillräckligt sjuk för att det blir nödvändigt att gå till läkaren? (ringer man...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 717
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ I fredags hade jag en brottningsmatch med en kompis som fick ett tvärt slut när han råkade slänga mig så hårt i golvet att min fot...
Svar
1
· Visningar
976
Senast: Roheryn
·
Kropp & Själ Känner att jag behöver få skriva av mig. Har lidit av akne sen tonåren och är nu 36 och aknen är kvar.... Känner mig just nu bara så...
2
Svar
38
· Visningar
4 830
Senast: EmmaBovary
·
Kropp & Själ En fråga till er som har eller haft ett självskadebeteende, finns det något sätt att bli av med det när det så att säga följt med in i...
Svar
13
· Visningar
1 309
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama