Exakt. Mint condition"Varsågod mamma, den verkar inte ha gjort så stor nytta, den här?"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Exakt. Mint condition"Varsågod mamma, den verkar inte ha gjort så stor nytta, den här?"
Någon som har erfarenhet av en spiral som har försvunnit? Antingen att den vandrat upp i kroppen eller att den åkt ur?
Hur har det känts?
Jag satte in min spiral i början av september förra året. Det gjorde vansinnigt ont.
Har hela tiden känt trådarna.
Slutade amma 1 januari i år.
Har inte haft några blödningar men en del mensvärk. Så i lördags började jag blöda och nu har jag ungefär som en vanlig mens. Känner inga trådar.
Ringde till barnmorskan, de hade inga tider förrän nästa vecka. Skulle ringa kvinnokliniken om det började blöda mer eller om jag fick mer ont.
Känns lite läskigt. Tänker att om den försvunnit ut så borde man ju märkt det, eller??
För övrigt har jag googlat, vilket aldrig är att rekommendera när man oroar sig
Låter nästan exakt likt det som hände min anhöriga, fast det var inte nyligen.Detta hände nyligen en av mina kompisar. Det gjorde ont som f-n efter att barnmorskan satte in den. Lite senare blev hon gravid och har nu ytterligare ett barn. Dom var tvungen att röntga henne för att hitta den och den skulle tas bort med titthålsoperation. När hon vaknade efter operationen så var hon uppskuren som efter ett kejsarsnitt, för läkarna lyckades inte få ut den med bara titthål.
Har hört en som blev gravid trots spiral och den satt genom huvudet på fostret
"Varsågod mamma, den verkar inte ha gjort så stor nytta, den här?"
Låter nästan exakt likt det som hände min anhöriga, fast det var inte nyligen.
Din kompis kanske redan vet det, men hon kan sannolikt få ut på patientförsäkringen för det där. Det fick min anhöriga.
Avd. Har du sett det själv?