Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Alltså själva betalat för en hälsokontroll? Hur gick det till? Vad testades? Vad kostade det? Något man ska tänka på?
Svar
3
· Visningar
1 215
Senast: As_Vegas
·
Kropp & Själ Jag har de senaste dagarna fått tre mejl om att jag har vunnit pengar! Av en prins Al-Waleed! En hyvens karl som ska ge mig 1,6...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
7 535
Kropp & Själ Jag bröt upp med min sambo för ett par dagar sedan. Det var lugnt, han blev såklart lessen och upprörd men vi åkte åt varsitt håll och...
Svar
15
· Visningar
1 400
Senast: pepp
·
Kropp & Själ I höstas bröt jag min stortå och såklart ramlade nageln av. Nu är drygt halva nageln ute igen. På ena sidan så kommer den för lågt så...
Svar
13
· Visningar
1 542
Senast: starcraft
·
Kropp & Själ Jag har nyligen flyttat från min lilla by och in till "stan" och en tråkig sak med det är att här är fullt av skräp i vägkanter och...
2
Svar
23
· Visningar
1 138
Senast: Tora
·
Kropp & Själ Jag har fortfarande kvar min exmakes namn och det är ju inte då himla käckt. Byta till mitt gamla namn är inte aktuellt utan jag vill...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 834
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Jag har försökt googla lite och det verkar mest som de flesta försöker göra reklam för sin egen produkt. Jag försöker hitta något där...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 234
Kropp & Själ Alkohol är komplicerat. Kanske inte för varje individ men sett i stort perspektiv är alkoholen roten till så mycket ont som händer i...
16 17 18
Svar
358
· Visningar
19 666
Kropp & Själ Är det någon som har blivit opererad för tvillingscysta på äggstocken? Hur gick det till? Smärta efteråt? Sjukskrivning?
2
Svar
31
· Visningar
3 632
Senast: Soffan74
·
Kropp & Själ Jag har ju berättat för er att jag har autistiska drag. När man har det har man svårt att tolka andra människors tysta språk eller hur...
6 7 8
Svar
157
· Visningar
11 308
Senast: Lipperta
·
  • Låst
Kropp & Själ Fortsättning på potatistemat, de små svindyra påsarna med lite mer udda sorter som bla finns på ICA är vansinnigt goda. Amandine som...
99 100 101
Svar
2 017
· Visningar
58 814
Senast: Petruska
·
Kropp & Själ Man hör ju att det är hälsosamt att ha en längre puls, men var går gränsen för när det blir ohälsosamt? Jag funderar på om jag har för...
Svar
2
· Visningar
771
Senast: Kattennizze
·
Kropp & Själ känner bara jag behöver skriva av mig. Så himla bitter just nu.... Jag har sedan februari varit "single" från min sambo, väldigt lång...
2
Svar
37
· Visningar
2 935
Senast: Similitude
·
Kropp & Själ Satt och kikade på min hemförsäkring då jag just flyttat och insåg hur otroligt många former av försäkringar det finns. Tycker alltid...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
4 128
Senast: Qelina
·
Kropp & Själ Senaste gången jag gick till frisören var snart 17 år sedan :o Men jag tänkte att jag skulle unna mig regelbundna frisörbesök istället...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 306
Senast: LittleJohn
·
Kropp & Själ Vad är annars fel på mig? Jag har sedan ett par månader tillbaka varit konstant törstig oavsett hur mycket jag dricker. Jag är hur trött...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 298
Senast: Novali01
·
Kropp & Själ Är det någon här som har gjort ett provokationstest för att undersöka om eller hur pass kraftig reaktion ni får av ett livsmedel? Räcker...
Svar
4
· Visningar
669
Senast: Silver Girl
·
Kropp & Själ Hej vet inte hur jag ska börja men jag börjar må dåligt igen vet ej varför men kanske på grund av det som hände vet att det var fel av...
Svar
9
· Visningar
1 055
Kropp & Själ Jag är på jakt efter en ny ansiktskräm. Idag använder jag Acos dag och nattkräm men är inte helt nöjd. Tycker inte alls att den...
2
Svar
20
· Visningar
1 008
Senast: Alos
·
Kropp & Själ Hjälp Buke! Jag skulle vilja ha ett aktivitetsarmband med pulsmätare samt stegräknare. Dock vill jag ha ett som jag inte behöver koppla...
2
Svar
23
· Visningar
1 920
Senast: Zinfernia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar