Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Senaste gången jag gick till frisören var snart 17 år sedan Men jag tänkte att jag skulle unna mig regelbundna frisörbesök istället för att fortsätta låta mannen klippa mig Men vad kostar det egentligen? Vad betalar ni för en klippning? Vad betalar ni för en färgning + klippning? Och hur ofta går ni själva till frisören?
Omsättning av exstensions samt färg & klipp betalar jag 3600kr för var 7-8:e vecka och minus omsättningen så blir det 2100kr för klipp & silvertoning/färg (är naturligt blond) och då ingår olaplex + inpackning osv!
Tar ca 5-8 timmar med allt så inte speciellt farligt
Tar du ledigt en hel arbetsdag för att gå till frisören eller hur hinner du med att sitta 5-8 h/gång?
Senaste gången jag gick till frisören var snart 17 år sedan Men jag tänkte att jag skulle unna mig regelbundna frisörbesök istället för att fortsätta låta mannen klippa mig Men vad kostar det egentligen? Vad betalar ni för en klippning? Vad betalar ni för en färgning + klippning? Och hur ofta går ni själva till frisören?
Tar du ledigt en hel arbetsdag för att gå till frisören eller hur hinner du med att sitta 5-8 h/gång?