Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Drog tydligen på mig en fraktur på ett (?) revben i olyckan. Det gör fortfarande väldigt ont i vissa lägen, även om det börjat bli...
2
Svar
21
· Visningar
9 151
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Det här är en sjukt svår tråd för mig att skapa, men jag känner att jag måste få hjälp och kan inte riktigt med att vända mig till mina...
Svar
0
· Visningar
597
Kropp & Själ Jag har i många år haft ont i vänster kind/käke. Fick när det började diagnos trigeminusneuralgi, men en annan läkare tyckte nog det var...
Svar
7
· Visningar
733
Kropp & Själ Jag har helt missat detta. Jag kan inte ha linser när jag jobbar pga torra ögon, och detta lät ju lite för bra för att vara sant... Är...
Svar
8
· Visningar
4 384
Senast: Hedinn
·
Kropp & Själ Anonymt nick, ni som vet vem jag är behöver inte avslöja mig. I helgen hade vi en afterwork med jobbet hemma hos en manlig kollega. Det...
28 29 30
Svar
588
· Visningar
32 757
Senast: Hyacinth
·
Kropp & Själ Kan vi människor får knäledsinflammation som hästar? Hur känns det? Hur känns det att ha problem med menisken? Är återigen hemma från...
2
Svar
20
· Visningar
2 317
Senast: kryddelydd
·
Kropp & Själ Tänkte skaffa mig sådant och slippa tvätta håret varje dag. Så vad rekommenderar ni?
2
Svar
32
· Visningar
1 852
Kropp & Själ Min sambo hävdar nitiskt att det är farligt med ex hallon och blåbär som inte är svenska. När jag googlar hittar jag rekommendationer på...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
14 568
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Lite äckelvarning på tråden, men hur fasen "håller man inne" stolpiller? Jag har fått Voltaren som suppositorium istället för vanliga...
Svar
12
· Visningar
17 476
Senast: ainasoja
·
Kropp & Själ Jag äter själv vitlök någon gång i veckan. Senast igår kväll och fick kommentar idag att jag luktar vitlök. Jag åt förhållandevis lite...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
11 655
Senast: purity_666
·
Kropp & Själ De här kranierna finns i ett av benhusen hos munkarna på Mount Athos i Grekland (bild från tv-n). Hur kan det komma sig att skallen...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 802
Senast: Dentaku
·
Kropp & Själ En fråga till er som är något så när kunniga inom sjukdomar. Jag jagar läkare som en dåre men får ingen tid till någon, så därför vänder...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 344
Senast: Korven
·
Kropp & Själ Hej igen alla gamla och nya på forumet. Jag har varit borta härifrån i några år nu. Men valde att komma tillbaka eftersom jag har en...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
11 789
Senast: Hyacinth
·
Kropp & Själ Blev inspirerad i prydlighetstråden där det nämns ansiktsmasker. Jag är storkonsument av ansiktsscrub och ansiktsmasker. Växlar mellan...
2
Svar
33
· Visningar
1 327
Senast: Emtherlia
·
Kropp & Själ För tillfället håller jag på att försöka gå ner några kilon. Och jag är ganska duktig, tycker jag själv. Motionerar rätt mycket och...
15 16 17
Svar
325
· Visningar
15 823
Senast: Qelina
·
Kropp & Själ En amerikansk lobbyorganisation stödjer alltså de abortvägrande svenska barnmorskorna i arbetsdomstolen...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
7 261
Kropp & Själ OM jag inte minns fel har vi några tomatallergiker här. (och kanske några med tomatallergiska i närheten) Jag är bara nyfiken på hur...
Svar
6
· Visningar
3 068
Senast: Modig_Korn
·
Kropp & Själ Jag har haft sömnproblem i några år och det blev värre under hösten. Så jag har själv försökt vidta åtgärder för bättre sömn och ett tag...
Svar
16
· Visningar
861
Senast: Magiana
·
Kropp & Själ Jag vet att jag inte är ensam om att ha AS här :) Jag är inte intresserad av andra former inom autismspektrumet utan nu är jag...
16 17 18
Svar
347
· Visningar
12 610
Senast: Fenestra
·
Kropp & Själ Har aldrig haft det förut. Var till VC i fredags för genomgång o påfyllning av recept, nämnde då att jag kanske hade UVI eftersom det...
2
Svar
29
· Visningar
2 390
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar