Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Det här är en sjukt svår tråd för mig att skapa, men jag känner att jag måste få hjälp och kan inte riktigt med att vända mig till mina...
Kropp & Själ
Jag har i många år haft ont i vänster kind/käke. Fick när det började diagnos trigeminusneuralgi, men en annan läkare tyckte nog det var...
Kropp & Själ
Anonymt nick, ni som vet vem jag är behöver inte avslöja mig.
I helgen hade vi en afterwork med jobbet hemma hos en manlig kollega.
Det...
Kropp & Själ
Min sambo hävdar nitiskt att det är farligt med ex hallon och blåbär som inte är svenska. När jag googlar hittar jag rekommendationer på...
Kropp & Själ
En fråga till er som är något så när kunniga inom sjukdomar. Jag jagar läkare som en dåre men får ingen tid till någon, så därför vänder...
Kropp & Själ
Jag har haft sömnproblem i några år och det blev värre under hösten. Så jag har själv försökt vidta åtgärder för bättre sömn och ett tag...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.