Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Åkte på nått virus eller nått! Fick jätteont halsen som satt i två dagar, och lämnade en rethosta from hell...! Inte snorig och hängig...
2
Svar
24
· Visningar
3 700
Senast: emlem
·
Kropp & Själ Drömmer du? Hur ofta? Anledningen till att jag är nyfiken är för att jag själv inte brukar drömma och jag får ALLTID samma reaktion...
Svar
18
· Visningar
1 312
Senast: emlem
·
Kropp & Själ På sistone har det talats om ett par viktiga samtalsämnen här på buke och jag kände att jag inte var så ensam som jag känt med detta...
2
Svar
32
· Visningar
2 940
Senast: Lipperta
·
Kropp & Själ Jag har väl inte sminkat mig på säkert 15 år eller så men känner att jag nog ibland numera skulle vilja dölja att jag är blekfet och...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 586
Senast: Seabaz
·
Kropp & Själ När ni duschar och tvättar er, vad använder ni då att skrubba er med? Jag har använt svamp (med en mjuk och en skrovlig sida) och...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
7 814
Senast: Alos
·
Kropp & Själ Jag har varit sjuk i 6 dagar nu. Jag har varit hemma från jobbet 4 dagar (var ledig i helgen). Jag har dessutom dragit på mig ett...
Svar
9
· Visningar
1 062
Senast: anonym1
·
Kropp & Själ Hur länge orkar man? Hur många gånger är det värt att slita sig ur depressionens grepp utan att för den skull må bra? Återigen har det...
Svar
15
· Visningar
962
Senast: Vallmo
·
Kropp & Själ Någon kunnig här inne? Jag har varit idiotisk och somnat med engångslinser.. Flera dagar i rad dessutom. Tyckte igår att ögat såg rött...
2
Svar
38
· Visningar
3 380
Senast: Tora
·
Kropp & Själ Upptäckte igår att jag har ett navelbråck, ovanför naveln:eek: Eftersom jag är smått hysterisk har jag redan googlat allt, jag är...
Svar
15
· Visningar
2 014
Senast: lady_vip
·
Kropp & Själ Jag sitter just nu och googlar runt lite, då jag tänkt ta tag i min träning. Målet är att försöka förvandla (på lång sikt) det lilla...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
3 912
R
Kropp & Själ I oktober förra året började jag få problem med min ena fot. Varje gång jag tränade gjorde det ont i högerfoten längst fram, så pass att...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 095
Senast: hoppsann
·
Kropp & Själ Är detta ens möjligt? Min pv var med i en arbetsplatsolycka för 11 år sedan och var tvungen att sluta efter olyckan pga posttraumatisk...
Svar
10
· Visningar
1 256
·
Kropp & Själ Jag har, inte ens 25 år fyllda, förstört mitt liv. Det finns inget annat sätt att uttrycka det på. Jag har kämpat mot psykisk...
Svar
11
· Visningar
2 984
Senast: Fibusen
·
Kropp & Själ Jag har börjat höra dåligt! Och undrar vart man går för att göra hörseltest. Det kan ju tänkas vara något som kommer att kräva...
Svar
12
· Visningar
693
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Är det någon här som varit med om en konisering av livmodertappen? Vad hände efteråt, sjukskriven, annat?
4 5 6
Svar
102
· Visningar
17 432
Kropp & Själ Det hela började för ett par veckor sen. Jag satt en kväll och spelade gitarr, med benen i kors ca 1,5 timme. Det övre benet (högra)...
Svar
16
· Visningar
4 264
Senast: Antooox
·
Kropp & Själ Jag har senaste året börjat reagera annorlunda på alkohol O_o Jag vet inte om det är åldern som påverkat eller om jag har andra...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 474
·
Kropp & Själ Åhh... Förkylningen har tagit mig i sitt grymma grepp... Precis när jag trodde att jag klarat mig och till och med skrutit lite om min...
Svar
0
· Visningar
319
Senast: Monkie
·
Kropp & Själ Alltså jag såg tråden under Utrustning men efter att ha internetshoppat igår så måste jag fråga här om dagens klädstorlekar?? Jag har...
Svar
6
· Visningar
1 686
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Har precis fått mitt andra barn och är glad och nöjd med att ha fått två friska ungar. Därmed dags att fundera på lämpligt...
Svar
11
· Visningar
7 561
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama