Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Hej är det någon som kan ge mig råd/tips på vad jag kan föreslå till läkaren? Varenda blodprov har jag haft blodbrist, några ggr pga...
Svar
8
· Visningar
1 030
Senast: Cinora
·
Kropp & Själ Jag har bokat klipptid till imorgon och planerar att kapa typ... 30-40 cm :nailbiting: Men har inte hittat "rätt" frisyr än :arghh...
2
Svar
30
· Visningar
3 136
Senast: Got2Be
·
Kropp & Själ Jag saknar verkligen en tråd om träning! Där vi kan peppa varandra och hjälpa varandra med allt vad det kan vara. Där vi kan dela våra...
Svar
16
· Visningar
582
Senast: Scata
·
Kropp & Själ Finns det något sätt att kolla på en hälsocentral om man har en förkylning i kroppen? Anledningen att jag frågar är att jag har...
Svar
3
· Visningar
588
Senast: kryddelydd
·
Kropp & Själ Nu är jag så trött på att vara trött hela tiden. När det sker så är det efter lunch, och håller i sig några timmar. Det är ingen...
2
Svar
25
· Visningar
1 445
Kropp & Själ Min mamma hade prematur menopaus och förlorade mensen redan som 39-åring. Jag är 36 år nu och har det senaste året använt en app för att...
Svar
2
· Visningar
885
Senast: Centaur
·
Kropp & Själ Jag stör mig på personer som sitter på bussen, tåget eller båten och pratar i mobiltelefon. Det är en sak att ringa viktiga samtal, men...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 803
Kropp & Själ Ni som röker eller har rökt tidigare. Hur har era tankar gått när ni börjat röka? Vad fick er att prova och att fortsätta? Finns det...
2
Svar
35
· Visningar
2 084
Senast: Miran
·
A
Kropp & Själ Jag gillar skor med bred läst och låg klack och danska Duckfeet har ju det :) Men hur är kvaliteten, är de tunna och sladdriga eller...
Svar
0
· Visningar
590
Senast: Anders
·
Kropp & Själ Jag har jobbat 2-skift nu i 2,5 år och fortfarande inte lyckats anpassa mig till de olika dygnsrytmerna. Har stora problem med att få...
Svar
13
· Visningar
565
Senast: Trott
·
Kropp & Själ Hur pålitliga är blodtrycksmaskiner för hemmabruk? Jag fick en Omron intelli sense, lite äldre modell, av pappa igår och funderar på hur...
2
Svar
33
· Visningar
2 297
Senast: lil-sis
·
Kropp & Själ Om ni är på fest. Och ni ser en kille som väger 100kg. är det eran guds givna uppgift att jagag dena person under en timme tills han...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
8 798
Senast: Heulwen
·
Kropp & Själ Okej, så här ser situationen ut: För drygt två veckor sedan blev jag tillfrågad om jag kunde ställa upp på en sak. Det handlar om 2x3...
Svar
15
· Visningar
1 497
Senast: majola
·
Kropp & Själ Kan man bli tvångsinlagd för ätstörning? Hur händer det? Hur dålig måste man vara? Vem måste 'slå larm''? Om mamma gör det kan då...
2 3
Svar
44
· Visningar
8 658
Senast: LenaH
·
Kropp & Själ Jag hoppas att någon vänlig själ har haft oturen att hamna i samma sits som jag, så att jag kan få svar på mina funderingar. Jag är nog...
2
Svar
22
· Visningar
2 573
Kropp & Själ Jag har precis tagit mig igenom årets första "träningsrunda". Typ i alla fall. Jag är oerhört otränad, har knäproblematik sen lång tid...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
5 887
Senast: ekra
·
Kropp & Själ Förra tråden var inte låst men "tjock" så startar en ny i hopp om fler glada löparberättelser. Måste få dela med mig av lite...
Svar
4
· Visningar
516
Senast: Freddie
·
Kropp & Själ Ja, ni vet hur livet är. Ibland är det rosa skimmer och ibland är det taggtråd. Jag har varit lyckligt lottad och haft mycket rosa...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 787
Kropp & Själ Jag brukar inte vara så mesig och när jag inte vet vart jag ska vända mig brukar jag bara ringa och fråga nånstans där jag tror det är...
Svar
14
· Visningar
1 172
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Min sambo har börjat prata om barn och igår sa jag absolut nej då. Då sa han att du får hitta en annan Karl som inte vill ha barn då...
22 23 24
Svar
476
· Visningar
28 094
Senast: Got2Be
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar