Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag har drabbat av den stora förkylningen från helvetet, funderar på om det kanske kan vara en släng influensa.. De senaste dagarna har...
Svar
4
· Visningar
17 425
Senast: Eloise
·
Kropp & Själ Varje gång om jag hör det här låten börjar jag gråta och jag förstår inte varför. Det är verkligen riktigt konstigt...
Svar
8
· Visningar
701
Senast: Skorpion76
·
Kropp & Själ Nu blev det fint väder igen och jag vet att det kommer att göra ont. Och inte bara på mig. Jag får be ungdomarna på jobbet att lägga...
Svar
12
· Visningar
1 514
Senast: Soapbubble
·
Kropp & Själ Detta är nog också en "vad hände"tråd. Jag tänkte att jag också skulle fråga om någon kan ge en förklaring på vad som hände mig i...
Svar
11
· Visningar
1 330
Senast: kolblakkur
·
Kropp & Själ Önskar tips på bra ögonbrynsgel! Tips? Tack på förhand!
Svar
2
· Visningar
333
Senast: Amanda_F
·
Kropp & Själ Kanske dagens dummaste fråga men jag har alltid undrat vad folk menar med "råttfärgat" hår? Det brukar ju inte direkt användas som en...
2 3
Svar
55
· Visningar
30 157
Senast: lilstar
·
Kropp & Själ Min käre far, som jag talade med på julafton och då svarade att allt var bara bra när jag frågade hur det var, åkte in akut till sjukhus...
Svar
11
· Visningar
8 016
Kropp & Själ Har någon en bra strategi för att inte tänka på skit man läst innan man somnar? Lång historia kort, jag läste en grov våldsskildring i...
2
Svar
27
· Visningar
1 392
Senast: Kirie
·
P
Kropp & Själ Hoppas någon kan bolla lite med mig. Mitt knä har svullnat upp ganska mycket och gör lite ont, gör ondare ju mer jag rör på det. Känns...
Svar
15
· Visningar
873
Senast: escodobe
·
Kropp & Själ Jag fick vinterkräksjukan i måndags. De akuta symptomen upphörde tidigt tisdag morgon men problemet är nu att jag fortfarande inte...
Svar
11
· Visningar
4 884
Senast: Korven
·
Kropp & Själ Reagerade på att det finns en viktnedgång-tråd och en "Tjockistråd" på förstasidan av forumet. Det visar en rätt tydlig bild av oss och...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
6 214
Senast: catapult
·
Kropp & Själ Har Ibs och magkatar och har varit rätt dålig hela december och levt mest på rågknäcke, mjölk och lite apelsinjos, men i mellan dagarna...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 942
Senast: Centaur
·
Kropp & Själ Jag har funderat på byxköp. Dvs jag har hört så många , inklusive mig själv, som tycker det är så svårt att köpa byxor. Jag tycker det...
2
Svar
31
· Visningar
1 531
Kropp & Själ Någon som använder sådana? Erfarenheter? Jag tycker det är lite svårt att läsa pocketböcker eftersom de har mindre textstorlek. Funderar...
Svar
2
· Visningar
518
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Först: ja jag har varit hos läkaren flera gånger och kollat. Inget fel hittas. Jag har även gjort koloskopi och den visade heller inte...
Svar
19
· Visningar
1 278
Kropp & Själ Julens besök av mina syskon och mamma slutade med att de åkte härifrån utan att säga att de tänkte åka och utan att säga hej då. De...
11 12 13
Svar
241
· Visningar
17 843
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Jag har nystartsjobb, vilket betyder att det är som ett vanligt jobb med vanliga anställningsvillkor förutom att arbetsgivaren får...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
10 130
Senast: Hyacinth
·
Kropp & Själ Jag sydde ett par stygn i ansiktet igår, och de ska tas om en vecka. Som jag förstod det ska man fortsätta tejpa efter det, för att...
2
Svar
21
· Visningar
22 211
Senast: Lenis
·
Kropp & Själ Håller man på med hästar så åker man ju ibland av. Nuförtiden så är det dock nästan aldrig som jag reser mig, skakar av mig och kan...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 199
Senast: Billy
·
Kropp & Själ Pratade med min läkare igår då jag försökt byta ut mina höga doser med tradolan- och citodontabletter mot medicinplåster. Det fungerade...
Svar
9
· Visningar
2 209
Senast: Lazy Lady
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama