Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Jag har drabbat av den stora förkylningen från helvetet, funderar på om det kanske kan vara en släng influensa.. De senaste dagarna har...
Kropp & Själ
Min käre far, som jag talade med på julafton och då svarade att allt var bara bra när jag frågade hur det var, åkte in akut till sjukhus...
Kropp & Själ
Reagerade på att det finns en viktnedgång-tråd och en "Tjockistråd" på förstasidan av forumet. Det visar en rätt tydlig bild av oss och...
Kropp & Själ
Har Ibs och magkatar och har varit rätt dålig hela december och levt mest på rågknäcke, mjölk och lite apelsinjos, men i mellan dagarna...
Kropp & Själ
Någon som använder sådana? Erfarenheter? Jag tycker det är lite svårt att läsa pocketböcker eftersom de har mindre textstorlek. Funderar...
Kropp & Själ
Pratade med min läkare igår då jag försökt byta ut mina höga doser med tradolan- och citodontabletter mot medicinplåster. Det fungerade...
Trädgård & Växter Det kan hända att jag tagit en roadtrip idag... :D Destinationen var Grönväxtriket och jag kom hem med bland annat några Anthurium och...
Hundavel & Ras Det finns ingen tydlig gräns i form av något mått, det handlar ju om en helhet på skallen så som längd på nos, bredd på skallen, grunda...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.