Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag hörde/läste någonstans (obs ej fakta), att man med åren kan få stenlunga om man hela livet sysslar med hästar. Försökte googla, men...
2
Svar
30
· Visningar
4 425
Senast: Idas
·
Kropp & Själ Det här med journaler. Om man byter sjukvårdsområde på grund av flytt så vill ju vårdcentralen att man själv begär ut sin journal från...
Svar
6
· Visningar
628
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Idag efter att jag fick en ganska lång massagebehandling, va jag vansinnigt yr och va tvungen att ligga kvar en bra stund. Samt blev...
Svar
5
· Visningar
3 417
Senast: Alos
·
Kropp & Själ Igår märkte jag att jag har en böld/bula/knöl på utsidan av en tand i överkäken. Alltså på tandköttet. Den är dr idag också. Inte öm...
Svar
12
· Visningar
23 447
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Har under flera år känt att jag alltmer söker en tro. Jag är inte konfirmerad, påbörjade utbildningen men kunde inte ta till mig tron...
5 6 7
Svar
128
· Visningar
6 730
Senast: Mabuse
·
Kropp & Själ Som funktionshindrad är du beroende av hjälp och dessutom förväntas du samarbeta med den som ska hjälpa dig. Du förväntas göra som du...
Svar
4
· Visningar
809
Senast: As_Vegas
·
Kropp & Själ Jag känner att något måste hända nu, jag har ett bra liv med en fin partner och ett bra jobb som jag verkligen trivs på, min familj är...
2
Svar
23
· Visningar
2 061
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ .....lyser inte starkt just nu... Men i april är jag i Indien och då ligger maxtemperaturerna på ca +42. Jag är relativt ljus i hyn och...
Svar
1
· Visningar
290
Kropp & Själ Jag har sen 20 år tillbaks dragits med svåra sömnbesvär. Jag har en whiplash och finromyalgi som båda ger värk. Det medicineras jag bara...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 768
Kropp & Själ Vi har tänkt åka till Lofoten i juni och behöver tips på boende, sevärdigheter osv. Vill bo i "fiskestuga" eller liknande. Uppleva...
2
Svar
20
· Visningar
1 112
Senast: Raderad medlem 6459
·
A
Kropp & Själ Vad tror ni om detta: Allt högre inomhustemperaturer kan vara en av orsakerna till att fler och fler drabbas av övervikt. Det menar en...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 679
Senast: Jozze
·
Kropp & Själ För några veckor sedan upptäckte jag en förhårdnad i mitt ena bröst. Den är avlång, kanske 1x3cm, strax under bröstvårtan typ, som ett...
2
Svar
26
· Visningar
10 856
Senast: Thera
·
Kropp & Själ Någon här som provat cbd oljan för värk? Och isåfall,har ni blivit bättre? Blir man beroende av den??
Svar
6
· Visningar
656
Senast: Saeta
·
Kropp & Själ Så mycket nytta han har gjort i kampen om rättvisa, resursfördelning och mänskliga rättigheter. Tack för allt du har lärt mig Hans :bow::(
Svar
18
· Visningar
1 050
Senast: Marty
·
Kropp & Själ Jag brukar inte ha problem med hyn annat än att den är känslig. Det löser sig dock genom att använda rätt produkter, ibland gå utan...
Svar
12
· Visningar
876
Senast: Aliche
·
Kropp & Själ På baksidan av mina lår och på skinkorna har jag väldigt synliga porer och får väldigt lätt finnar. Även synliga porer på framsidan av...
Svar
11
· Visningar
1 862
Senast: pimy
·
Kropp & Själ Min tonåring, 14 år, har det senaste 1,5 året varit förkyld (och hemma från skolan några dar) i snitt två ggr/månad. Halsont, huvudvärk...
Svar
6
· Visningar
613
Senast: marsve
·
  • Låst
Kropp & Själ Det är kallt här idag så jag funderar på att göra särbons heta saffranssoppa till middag, den värmer bra. Till frukost blir det äggröra...
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
72 510
Kropp & Själ Jogga/springa har alltid lockat mig - i tanken, men jag har väldigt taskig teknik och kommer aldrig riktigt in i den där sköna lunken...
6 7 8
Svar
154
· Visningar
9 118
Senast: Hoarfrost
·
Kropp & Själ Jag har lite svårt att sortera på stugsidorna. Har ni något tips på ett fint ställe i södra eller Mellansverige där man kan hyra en...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
2 800

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka