Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Hej sedan igår runt 17 tiden så har jag känt mig yr och illamående vågar inte att mat det går bra med Kvarg men har ingen aptit för...
Svar
4
· Visningar
582
Senast: annie_cool
·
Kropp & Själ På vardagar har jag standardfrukost att gnaga i mig. Men till helgen äter jag gärna det lilla extra. Dessvärre lider jag (tydligen) av...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 320
Senast: aiquen
·
Kropp & Själ Jag har funderat på att skriva en tråd här en längre tid. Då jag sett att många får så fin input.. Men samtidigt känner jag mig som en...
2
Svar
22
· Visningar
1 393
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ För ca två år sedan fick jag vad som skulle visa sig vara en kronisk bihåleinflammation och nu när jag däckade i flunsan tog den chansen...
Svar
11
· Visningar
3 831
Senast: Fibusen
·
Kropp & Själ Inte för att jag är döende precis men lite lätt irriterad är jag allt. Irriterad på vården, ja eller politikerna. De senaste två...
13 14 15
Svar
293
· Visningar
18 891
Senast: kryddelydd
·
Kropp & Själ Min folktandvård börjar bli rent löjlig. Jag går hos folktandvården på närmsta lilla ort. De har inte tandläkare fast på heltid, utan...
2
Svar
36
· Visningar
1 692
Senast: Similitude
·
Kropp & Själ Jag hoppas jag lägger tråden rätt. Funderar på det där med allergier och ärftlighet, speciellt matallergier. Jag är gravid och har svår...
2
Svar
23
· Visningar
1 970
Senast: Lindon
·
Kropp & Själ Förra året kantades av den ena jobbiga händelsen efter det andra med bland annat en älskad hund som gick bort, ett dåligt förhållande...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 070
Senast: EmmaW
·
Kropp & Själ Som rubriken lyder... Anledningen till fråga är att jag träffade hund för två veckor sedan. Har sedan dess framförallt ögonbesvär i...
Svar
9
· Visningar
558
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Råka ut för nått otäckt i natt. Var påväg att ringa akuten när de gick om Hela rygg vänster sida "krampade". Kunde andas in till 2/3...
Svar
13
· Visningar
1 365
Senast: YorkWann
·
Kropp & Själ Efter att ha läst tråden om inomhustemperatur så funderar jag lite på hur mycket kläder folk har på sig inomhus? Hade ni haft mer/mindre...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
6 407
Senast: Hoarfrost
·
Kropp & Själ Nu har jag tröttnat på att jag aldrig får i ordning på mitt huvud och får jag inte iordning på det så lär jag aldrig kunna ta körkort...
2
Svar
24
· Visningar
1 666
Senast: Lipperta
·
Kropp & Själ Hej, Under 1 års tid har jag gått runt och ständigt funderat över vad jag ska göra med mitt liv (kortsiktigt), flytta, plugga, jobba...
Svar
12
· Visningar
1 121
Senast: starcraft
·
Kropp & Själ Vad händer med hjärtats slagvolym om det centrala ventrycket stiger, och allt annat är konstant?
Svar
0
· Visningar
424
Senast: marengo
·
Kropp & Själ jag har länge funderat på om jag ska göra en sådan här tråd. Jag vet inte varför jag gör det, mest för att få skriva av mig. Kanske har...
Svar
13
· Visningar
1 389
Senast: Vallmo
·
Kropp & Själ Blev helt ställd idag när jag var hos tandläkaren. Hade lite tandsten på några tänder. Tandläkaren insisterade på att jag skulle ta...
2
Svar
37
· Visningar
12 326
Senast: cewe
·
Kropp & Själ Någon här som på riktigt blivit av helt med sitt självskadebeteende? Jag börjar bli ruggigt trött på mitt och känner att det börjar gå...
Svar
13
· Visningar
865
Senast: JeayL
·
Kropp & Själ Jag åkte på influensa den 14 december, så 14,15 och 16 dec låg jag däckad på soffan med skyhög feber. Kroppen var helt slut och jag...
Svar
0
· Visningar
849
Senast: Fibusen
·
Kropp & Själ Kära 1177 - Bukefalos, jag har ett litet problem. I över en vecka har mitt vänstra öga kladdat, runnit och haft sig. Det började förra...
2
Svar
28
· Visningar
1 378
Kropp & Själ Jag har varit fitbitmotståndare sedan start. Men nu har jag sett flera som har det och tycker det är såå på bra. Vad tycker du som har...
Svar
15
· Visningar
2 970
Senast: Inglorion
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama