Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

• Låst
Kropp & Själ Någon måste ju starta den så nu gör jag det! För alla oss som vill krympa, växa eller hålla vikten! Välkomna!
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
116 573
Senast: LenaH
·
Kropp & Själ Ar det nagon har inne (framst da med IBS) som har nagon erfarenhet av kostbehandlingen FODMAP? Jag har aldrig hort talas om det, men...
Svar
15
· Visningar
1 256
Senast: Sol
·
Kropp & Själ Okej, hjälp mig! :crazy: Jag har haft långt hår i hela mitt liv, alltså lång-långt. Just nu är det till strax nedanför brösten. Det är...
2
Svar
25
· Visningar
3 411
Senast: Jaag
·
Kropp & Själ På julafton berättade mormor att hennes väska blev stulen i julshoppningen för många år sedan. Hon hade ställt ner den vid fötterna när...
2
Svar
28
· Visningar
2 267
Senast: Crossline
·
Kropp & Själ Kära bukefalister, ni som är så kloka och alltid kommer med bra tips och råd, nu vänder jag mig till er. Hur hittar ni orken att göra...
Svar
13
· Visningar
1 825
Senast: Maoam
·
Kropp & Själ Var kollar man upp födelsemärken? Jag upptäckte ett på axeln idag som blivit rött och kliar tokmycket + är som en liten kulle i det...
Svar
11
· Visningar
1 778
Senast: jacko
·
Kropp & Själ Hej. Jag gissar att det finns många mat och dietkunniga personer här, så jag slänger in en fråga om mat. Jag har problem med att hålla...
2
Svar
29
· Visningar
2 028
Kropp & Själ Är så vansinnigt trött på att alltid vara trött. Hur blir man pigg? Eller i alla fall lite normalpigg? Jag tycker att jag har gjort rätt...
2
Svar
22
· Visningar
2 923
Senast: Minett
·
Kropp & Själ Jag har väldigt kort stubin numera. Troligen är en anledning att jag känner att orken att göra en massa saker inte finns och att jag är...
15 16 17
Svar
327
· Visningar
18 774
Senast: Raderad medlem 6459
·
Kropp & Själ Jag funderar på hur det går för folk som går helhjärtat in för en diet. Dvs hur blir det på längre sikt? Har ni hållit den lägre vikten...
Svar
16
· Visningar
1 317
Senast: Idas
·
Kropp & Själ Hur får jag hjälp medans jag fortfarande själv har ngn slags insikt i att jag håller på att långsamt döda mig själv? Jag går på...
Svar
11
· Visningar
2 092
Senast: Jakobine
·
Kropp & Själ Jah vägrar att ringa med främmande personer numera, har gett upp det, man hör hälften och glömmer resten. Så när någon skriver något i...
8 9 10
Svar
190
· Visningar
8 510
Senast: kossankaj
·
Kropp & Själ hjälp mig! Jag behöver en nystart och en spark i röven. Jag har helt tappat sugen på att träna och måste motivera mig på nått nytt sätt...
Svar
11
· Visningar
641
Senast: Pilo
·
Kropp & Själ Detta ABER! Hur gör ni för att slippa ha 5 papperspåsar ståendes i köket/hallen med diverse tidningar, glas, plast mm? Under mitt...
7 8 9
Svar
169
· Visningar
15 677
Kropp & Själ (Gammal forum-medlem, anonymt nick) För 3 år sen tog jag tag i ett problem jag haft i många år med att jämt vara kissnödig och ibland...
Svar
1
· Visningar
675
Senast: lil-sis
·
Kropp & Själ Jag har en ny medicin som jag ska ta tre gånger per dag. Men jag lyckas banne mig inte komma in i rutinen.. Morgon och kvällsmedicinen...
Svar
5
· Visningar
494
Senast: Eskita
·
Kropp & Själ Usch. Mitt jobb är ett urtrist industrijobb men jag vill ändå hellre stanna på jobbet än att komma hem. Hemma är det totalstress! Ut med...
9 10 11
Svar
206
· Visningar
20 263
Senast: alazzi
·
Kropp & Själ Hur? Allvarligt, hur kan folk vara så dumma?! Jag fattar att den som är sjuk vill tro, även om tvivlet gnager - desperation är fullt...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 040
Senast: Jeffery
·
Kropp & Själ Jag har använt Runkeeper när jag springer (och går och cyklar) de senaste två åren och det har fungerat bra. Men nu har den appen fått...
Svar
17
· Visningar
1 275
Senast: Miran
·
Kropp & Själ Någon som provat Adartrel mot Restes legs?
Svar
0
· Visningar
286
Senast: peace
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama