Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Spännande! Lycka till! ☺Point of no return: har just registrerat mig för tre månader med Viktklubb.
Imorgon måste jag väga mig efter att ha levt i behaglig förnekelse typ hela detta året. Men nu känner jag valkarna runt midjan när armarna hänger rakt ned. Går inte att förtränga längre.
Point of no return: har just registrerat mig för tre månader med Viktklubb.
Imorgon måste jag väga mig efter att ha levt i behaglig förnekelse typ hela detta året. Men nu känner jag valkarna runt midjan när armarna hänger rakt ned. Går inte att förtränga längre.
Tack! Det beror på hur det går ...Lycka till! Och glöm inte uppföljning!
Prova bytt batteri min blir helknasig när det är dags att byta.Jag försöker gå ner de sista kilona för att komma ner till min målvikt 70kg, men min våg har blivit ding och diffar på flera kilo från dag till dag och mellan de olika rummen här hemma. Måste köpa en ny! Jag är visserligen ingen "vägare" men vill gärna veta vad jag har att utgå ifrån.
Räknar kalorier med hjälp av Lifesum sedan någon månad tillbaka, försöker äta mer vegetariskt och mindre kött, har dragit ner på gluten (magen tackar mig!) och har mer eller mindre slutat med godis, chips och kakor. Jag har dessutom börjat springa lite lätt igen och jag försöker att träna styrketräning med min kropp som vikt minst 20 min om dagen.
2017 ska bli året där jag gör träning och sunda matvanor till just vanor
Prova bytt batteri min blir helknasig när det är dags att byta.
TråkigtHar testat det
Imorgon måste jag väga mig efter att ha levt i behaglig förnekelse typ hela detta året.
Stackars dig! Jag behöver också en uppryckning efter en dålig höst. Och vågar inte väga mig.Holy crap. Holy fucking crap. Jag har TIO kilo att gå ner. För första gången någonsin har mitt BMI trillat över gränsen till övervikt. Och jag kan inte ens säga "men hur gick DET HÄR till?" för jag vet precis vad som hänt. Och det är ingen som tvångsmatat mig.
Och jag får bara äta 1300 kcal per dag.
Jag har mycket medvetet inte vägt mig under hela året, tror jag. Har fått dammsuga av vågen varje gång jag städat. Så det var en nyttig kalldusch i morse.Stackars dig! Jag behöver också en uppryckning efter en dålig höst. Och vågar inte väga mig.
Det fixar du! ☺Jag fick ett tips jag ska prova: Lägga kulor= antal gram jag vill gå ner i en skål och flytta över viktnedgången till den tomma. Kan det vara något för dig också?Holy crap. Holy fucking crap. Jag har TIO kilo att gå ner. För första gången någonsin har mitt BMI trillat över gränsen till övervikt. Och jag kan inte ens säga "men hur gick DET HÄR till?" för jag vet precis vad som hänt. Och det är ingen som tvångsmatat mig.
Och jag får bara äta 1300 kcal per dag.
Du menar för mental pepp? Jag tror inte jag behöver det, jag kör stenhårt på gram på vågen. Om de minskar är det min enda belöning. Men tack ändå, jag kanske får nytta av det om det krisar.Det fixar du! ☺Jag fick ett tips jag ska prova: Lägga kulor= antal gram jag vill gå ner i en skål och flytta över viktnedgången till den tomma. Kan det vara något för dig också?
Precis. . Mina burkar ska stå över kylskåpet tror jag. .Du menar för mental pepp? Jag tror inte jag behöver det, jag kör stenhårt på gram på vågen. Om de minskar är det min enda belöning. Men tack ändå, jag kanske får nytta av det om det krisar.
Smart ställe!Precis. . Mina burkar ska stå över kylskåpet tror jag. .
Men om man då vill gå ner tio kilo - vilket ju inte är onormalt mycket på något vis - så blir det ju 10 000 kulor!Det fixar du! ☺Jag fick ett tips jag ska prova: Lägga kulor= antal gram jag vill gå ner i en skål och flytta över viktnedgången till den tomma. Kan det vara något för dig också?
Men jag tänkte man kunde ta t ex M&M? Då blir det nog aldrig så många i skålen på en gångMen om man då vill gå ner tio kilo - vilket ju inte är onormalt mycket på något vis - så blir det ju 10 000 kulor!
Då får man ju tvärtom fylla på i takt med att antalet gram man behöver gå ner ökar!Men jag tänkte man kunde ta t ex M&M? Då blir det nog aldrig så många i skålen på en gång
Visst ja. Ena skålen blir överfull medan den andra är tom. Det var alltså ingen bra idé.Då får man ju tvärtom fylla på i takt med att antalet gram man behöver gå ner ökar!
Det fixar du! ☺Jag fick ett tips jag ska prova: Lägga kulor= antal gram jag vill gå ner i en skål och flytta över viktnedgången till den tomma. Kan det vara något för dig också?