Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det har gått sådär... Ligger och pendlar mellan 90-91 (om jag äter nyttigare väger jag ofta mer än om jag äter onyttigare?!) mitt TSH ligger inom gränsvärden men jag mår sämre med mycket flera symtom nu igen. Mitt t4 ligger inom gränsvärde men det är verkligen på håret, om de endast gick på t4 hade jag varit medicinerad i ett halvår.Hur har det gått?
Vilket idiotiskt tips att ge till din kompis! Verkar hen ha för avsikt att följa det?
Egen uppdatering: Jag har haft jättesvårt att behålla fokus. Matdagboken funkade inte eftersom det blir jobbigt att skriva i den, särskilt om jag inte råkar vara hemma när jag äter. Igår kom jag på att jag kan förenkla processen genom att fotografera maten med mobilen istället. Får hoppas att det fungerar bättre. Vikten har rört sig en liten aning åt rätt håll i alla fall - nu är jag strax över 10 kg tyngre än jag önskar.
Bra gjort! Det mentala är otroligt svårtJag trodde aldrig att jag skulle skriva i den här tråden....
men, I december -15 hade jag jeans i storlek 50-52
Nu har jag just beställt nya jeans i storlek 38.
Vet inte om jag kan ha dom, men 40 är i alla fall nog stora.
Hur mycket de är i kilo har jag ingen aning om, men i morgon ska jag på 50 årskontroll, så då får jag väl veta vad jag väger NU.
Jag har INTE bantat, men tackat nej till alla smörgåsar, och så fort jag skulle äta något onyttigt har ja ställt mej frågan:
- Behöver jag de här?
De va nog rätt tid i livet, för att de skulle gå så enkelt, och bra.
* Jenny *
Med en garderob full av förstora kläder
Är Viktklubb bra? Bra recept?
Jag har haft alldeles för roligt i mitt ätande det senaste halvåret och nu får det snart vara slut på kalaset. Jag kånner mig som en flodhäst.
Har viktväktat tidigare men tröttnade på recepten så nu funderar jag på viktklubb. Vill gärna höra erfarenheter.
Mjaa. Jag gick med (igen) för ett par månader sedan men valde Lifesum sedan istället.Är Viktklubb bra? Bra recept?
Jag har haft alldeles för roligt i mitt ätande det senaste halvåret och nu får det snart vara slut på kalaset. Jag kånner mig som en flodhäst.
Har viktväktat tidigare men tröttnade på recepten så nu funderar jag på viktklubb. Vill gärna höra erfarenheter.
Är inte lifesum bara kaloriräknare? Jag kan inte laga mat så jag behöver recept att följa.Mjaa. Jag gick med (igen) för ett par månader sedan men valde Lifesum sedan istället.
Nu funderar jag på om inte VV var bättre ändå
Jag har recept, några iaf .. men betalar. Men tror nog att VK har fler recept ändå. Själv skriver jag bara i vad jag äter och använder inte den biten.Är inte lifesum bara kaloriräknare? Jag kan inte laga mat så jag behöver recept att följa.
På vilket sätt var VV bättre?
Var det bra recept hos VK, tycker du? Om du tittade på dem alltså.Jag har recept, några iaf .. men betalar. Men tror nog att VK har fler recept ändå. Själv skriver jag bara i vad jag äter och använder inte den biten.
Jag gillade appen och peppet från VV. Jag har gått ner lika bra på allt, sålänge jag följer programmen.
Sist jag var med i VK blev jag tokirriterad efter fem minuter när jag inte hittade rätt produkt bland livsmedlen.
Jag har inte tittat så mycket, det lilla jag sett har varit... som alla andra recept . De räknar även frukt och grönt till skillnad mot VV. Bra på ett sätt, men på VV äter jag personligen mer grönt.Var det bra recept hos VK, tycker du? Om du tittade på dem alltså.
Är inte lifesum bara kaloriräknare? Jag kan inte laga mat så jag behöver recept att följa.
Totalt OT, men vad passande att det snart måste startas en ny tråd, lagom till 2017!