Jag tror mig ha sett i - plastJag har slutat köpa dem, för det är sånt vansinnigt energislöseri att göra metallkoppar för engångsanvändning. Finns det inte värmeljus utan den där jäkla koppen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror mig ha sett i - plastJag har slutat köpa dem, för det är sånt vansinnigt energislöseri att göra metallkoppar för engångsanvändning. Finns det inte värmeljus utan den där jäkla koppen?
Jag har slutat köpa dem, för det är sånt vansinnigt energislöseri att göra metallkoppar för engångsanvändning. Finns det inte värmeljus utan den där jäkla koppen?
Det har jag sett på någon billig-affär någon gång. Vanliga värmeljus men metallkoppen fattas. Tyvärr minns jag inte var :-(
En väninna visade mig, de var liksom påfyllningsbara. Fattade inte. Blockljus är ju finaJag tror mig ha sett i - plast
Var hittar jag de där?Jag har gått från 3 påsar - pant, papper/kartong och plast till två såna här, står i köket staplade på varandra. Eventuella glas och konservburkar åker ner i den med plast, så sorterar jag väl vid återvinningen. Panten har fått en rejäl svart påse med hål upptill, som är avsedd för pant (inköpt från pandakatalogen). Tidningar slänger jag ner i den med kartong, så sorteras det också vid återvinningen. Har ingen reklam så det blir inte så mycket tidningar som tur är.
Ikea. Sortera tror jag dom heter.Var hittar jag de där?
Väldigt snyggt, gillar dem. (tyvärr har jag ett skåp med glas och porslin på den väggen).
Den är ju jättestor
Har en sådan i barnrummet.
Det är en för stor möbel för oss, jag vill ha nåt litet lagom smidigt att gömma undan.