MJLee

Trådstartare
För några år sedan var det någon på buke som rekommenderade ett par mjukisbyxor med knytband. Sa att de var de bekvämaste och mjukade hen hade sett. Jag köpte två stycken. Nu är ett par borta och ett par utslitna (använd mycket ofta) och behöver hitta dem igen. Letat på buke men hittar inte inlägget.

Hjälp?

Har inte alla mjukisbyxor knytband/dragssko/snöre?

Jag lever i mjukisbyxor hemmavid. Går till stans enda sportaffär och köper de som har mudd nedtill. De jag går i nu heter Firefly.
Känner på insidan och kollar benlängden. (jag vill ha långa och du vill ju ha inte så långa)
Beställa på nätet vägrar jag. Vill känna.

Har inte alla mjukisbyxor knytband/dragssko/snöre?

Jag lever i mjukisbyxor hemmavid. Går till stans enda sportaffär och köper de som har mudd nedtill. De jag går i nu heter Firefly.
Känner på insidan och kollar benlängden. (jag vill ha långa och du vill ju ha inte så långa)
Beställa på nätet vägrar jag. Vill känna.

De här har också mudd och är helt fantastiskt sköna. Beställde på nätet.

Jag tycker mina krav är enkla. De ska vara i bomull med mjuk flossig insida, mudd på benen och fickor.

Har hittat i andra butiker som typ Dollarstore och Rusta. Men det har varit rent skräp. Jag lockades av priset men har insett att det lönar sig att betala upp emot 500 för att få ett par som sitter bra och som håller.

Det är bara på typ Intersport jag hittar det jag söker.

De är ju i grunden sportkläder:)

Andy by Frank Dandy, Stadium Outlet? De har stått på min shoppinglista alldeles för länge pga Buke men aldrig kommit till skott :D

Jag vill att fickorna ska ha dragkedja, så om någon har tips på sköna sådana som inte har för låg midja kan ni ju slänga in dem.

Mina Andy by frank dandy till exempwl tyckte jag hade midja i lägsta laget. Men hade kanske kunnat ha en storlek större.
Jag har ett par riktigt bra i bomull från Adidas(herr) nu. Men har inte sett dem igen efter jag köpte det paret.

Jag vill att fickorna ska ha dragkedja, så om någon har tips på sköna sådana som inte har för låg midja kan ni ju slänga in dem.

Mina Andy by frank dandy till exempwl tyckte jag hade midja i lägsta laget. Men hade kanske kunnat ha en storlek större.
Jag har ett par riktigt bra i bomull från Adidas(herr) nu. Men har inte sett dem igen efter jag köpte det paret.
Mina Andy är en storlek större än jag normalt har.

Jag köpte mina senaste Andy i herrstorlek av misstag men kommer nog fortsätta göra det misstaget medvetet framåt. De satt mycket skönare än damstorlekarna.

Ninepine 😍
Lite dyrare men så värt! Mina är två år och ser fortfarande nya ut.

Jag köpte mina senaste Andy i herrstorlek av misstag men kommer nog fortsätta göra det misstaget medvetet framåt. De satt mycket skönare än damstorlekarna.
Intressant! Min absoluta favoriter är ett par Grant från Ica Maxi som jag tror är unisex-storlek på. Bra att veta för jag måste verkligen köpa nya mjukisbyxor pronto men hade aldrig tänkt på att prova även herr utan tänkte även Andy var i unisex:D

Ninepine 😍
Lite dyrare men så värt! Mina är två år och ser fortfarande nya ut.

Håller helt med. Så otroligt sköna och användbara med stora fickor!

IMG_0135.webp

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag är dels lite trött på förlovningsringen jag har, och ska dessutom förhoppningsvis gifta mig snart, så det börjar bli dags att leta...
Svar
9
· Visningar
664
R
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick... 2
Svar
22
· Visningar
2 049
Senast: Raderad medlem 147980
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 484
Senast: LiviaFilippa
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
906
Senast: Sharpless
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mellanpudel
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 31