Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Kära buke, Jag tänkte att jag frågar er kunskap och erfarenheter först, då det finns lite väl många "för bra för att va sant"-piller för...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 348
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Kan det vara fler än 2 enäggstvillingar? Alltså om man får trillingar, kan de vara identiska alla 3, eller bara 2+1?
Svar
3
· Visningar
811
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Misstänker att jag börjat få detta i bägge händer men ffa höger. Ni som haft/har det, vad kan man göra själv? Finns det ngt man kan göra...
2
Svar
26
· Visningar
2 113
Senast: cewe
·
Kropp & Själ Hur ser er hudvårdsrutin ut? När ni vaknar på morgonen tills ni lägger er på kvällen. Vilka produkter använder ni, hur använder ni dom...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
5 891
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Vet inte riktigt vad jag vill med den här tråden.. Skriva av mig lite kanske? Jag har haft problem med ryggen väldigt länge nu. Det är...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 432
Senast: CillaW
·
Kropp & Själ I mitten på november gick jag in i väggen efter att ha arbetat alldeles för mycket under alldeles för lång tid under alldeles för kassa...
2
Svar
26
· Visningar
1 610
Senast: Unafraid
·
Kropp & Själ Behöver höra era upplevelser av detta både ni som gjort gastric bypass och gastric sleeve, för och nackdelar. Har i princip varit varit...
2
Svar
39
· Visningar
3 349
Senast: Petruska
·
Kropp & Själ Igår när jag var ute och handlade blev jag så väldigt irriterad på all reklam för fyrverkerier, även i min mail får jag reklam från...
2
Svar
24
· Visningar
1 657
Kropp & Själ Lite inspirerad av färgtråden på häst-avels började jag fundera på det där med hur människor ärver sin ögonfärg och genetiken runt det...
2 3
Svar
59
· Visningar
6 033
Kropp & Själ Ni med ankfötter, vad har ni för skor? Jag har problem att hitta bra skor! Alltid klämmer de någonstans. Jag har alltid struntat i det...
2
Svar
38
· Visningar
6 718
Senast: nickan1
·
Kropp & Själ Aldrig varit medlem här, bara läst era kloka inlägg i alla år men nu har jag ett problem jag vill ventilera med er. Jag har alltid...
2
Svar
37
· Visningar
3 378
Senast: svea
·
Kropp & Själ Någon som har erfarenhet/kunskap om sjukdomen? Det misstänks att min pappa lider av det då han har katastrofalt höga levervärden samt...
Svar
5
· Visningar
834
Senast: CarEr
·
Kropp & Själ De senaste sju, åtta åren har jag haft klåda över ffa ben och mage under årets kalla månader (oftast oktober till april). Värst är den...
Svar
10
· Visningar
696
Senast: sassiball
·
Kropp & Själ Please please Obama would you change the nuclear code to something more than 250 sings?
Svar
6
· Visningar
780
Senast: axel
·
Kropp & Själ Jag vill hitta en billig flygresa i sommar till medelhavsregionen. Hur gör man?! Jag går in på flygresor.se men det är ju hopplöst att...
Svar
5
· Visningar
491
Senast: Dahlianna
·
Kropp & Själ Jag varnar för massivt långt inlägg. Men behöver skriva av mig. Jag skrev i någon tråd för ett tag sedan att jag blev misshandlad på...
2
Svar
25
· Visningar
2 343
Senast: Twihard
·
  • Låst
Kropp & Själ (Jag vet att det finns folk som åker utomlands senare i år, men beachsäsongen är över i det här landet så nu tycker jag att det är dags...
100 101 102
Svar
2 022
· Visningar
86 915
Senast: Praeterea
·
Kropp & Själ En äldre (85+) släkting har drabbats av åldersdepression och har blivit rejält nere den senaste månaden. Hennes livskamrat gick bort för...
2
Svar
21
· Visningar
2 145
Senast: trazel
·
Kropp & Själ Eftersom de finns en gräns hur mycket man kan gnälla över samma sak till sin partner (läs dagligen) så tänkte jag förpesta er :p 5.12...
Svar
6
· Visningar
720
Senast: vinkelina
·
Kropp & Själ Jag tror knappast jag är ensam om att ha viktnedgång genom träning & kost som nyårslöfte. Tänkte att vi kan använda tråden till pepp...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
5 580
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar