Känner igen mig lite grann, iaf i det där med att inte vilja leta
Har provat nätdejting och det var inget för mig, jag vill känna av kemi, och det är svårt via mail...
Du skriver att du inte orkar med sociala aktiviteter på kvällarna, men det är just där man oftast måste börja!
Såvida du inte träffar en väldans massa folk i ditt jobb så är chansen liten att någon ska komma och ringa på hemma hos dig och presentera sig
Det innebär ju inte att man måste ränna ute hela tiden, men att besvära sig med att lite då och då göra sånt som intresserar en, och då ta klivet ut bland folk.
Jag vill ju t ex hitta en man med samma värderingar och intressen (någorlunda iaf), således har jag försökt vistas i just såna sammanhang och har därtill träffat en väldans massa trevliga människor som har bra potential att utvecklas till nya vänner.
Och ja, det finns även en man där som intresserar mig, vart det leder vet jag inte än..... Men jag har roligt under tiden och träffarna är inte ofta, så jag har både något att se framemot och hinner vara hemma och bara vara resten av tiden